Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819




hocam noldu piyango bileti bişey çıktımı...bende aldım amorti bile yok...:p

herkese güler talih bize Kör Salih...:queen:


peytıncım o fotolardaki halim ne...:pale:yav insan bi der üstümü başımı toparlarım...bel çantam falan kötü çıkmışım abi ya...:salut::p


eniştene selam ilet...:p:cat:hondacı...bizden olur kendisi...:cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
baboli takıldığın şeye bak yahu,sen söyleyene kadar dikkatimi bile çekmedi inanki,bence güzel bir foto,hem biliyorsunki fotoğrafı ben çekmedim:) güzel çıkmış,güzel:cat::cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tip bozuk kılık bozuk abi...yakışmadı bana...neyse kalbim güzel ya yeter...:p
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
hocam noldu piyango bileti bişey çıktımı...bende aldım amorti bile yok...:p

herkese güler talih bize Kör Salih...:queen:


peytıncım o fotolardaki halim ne...:pale:yav insan bi der üstümü başımı toparlarım...bel çantam falan kötü çıkmışım abi ya...:salut::p


eniştene selam ilet...:p:cat:hondacı...bizden olur kendisi...:cherry:

Bileti alan arkadaşların üzerinde gözüm. :p
Şu ana dek bir değişiklik yok. Bi şey çıkmadı galiba :pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
serdar hocam bende değerli eşinizle birlikte sizi gördüğüm için çok sevindim tekrar görüşmek üzere.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
76
DSC01172.jpg


arkadaki bıyıklı abinin fuara geliş amacı GÖZLERİNDEN okunuyo...

:mrgreen:

kızlar arka tarafı dağıtmış... insanlar fuardan çıkınca "nasıldı abi fuar?"sorusuna ="offf beee süperdi(kızlar)"tarzında cevap veriyo
bizde oleeeyy yeni modeller süper 125 lik gelmiş mi acaba ? honda yeni bişey cıkartmış mı falan filan yorum yapıyoruz...

FUARA GİDİŞTEKİ AMAÇ MOTOR OLMALI !!!(mekanik motor)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
off ben orda olsaydım kesin dışarı atılırdım hepsinin üstüne binerdimde ondan özellikle KTM EXC lere
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
49
honda herzaman ki gibi diğerlerini elinin tersiyle itip 1 numara ya oturmuş

HONDA HAYAT ONDA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst