- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
hocam noldu piyango bileti bişey çıktımı...bende aldım amorti bile yok...
herkese güler talih bize Kör Salih...:queen:
peytıncım o fotolardaki halim ne...ale:yav insan bi der üstümü başımı toparlarım...bel çantam falan kötü çıkmışım abi ya...:salut:
eniştene selam ilet...:cat:hondacı...bizden olur kendisi...:cherry:
Bileti alan arkadaşların üzerinde gözüm.
Şu ana dek bir değişiklik yok. Bi şey çıkmadı galibaale: