Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ninja250 iyiymiş valla, bizim zamanımızda tek elle tutulur CBR125 vardı, onun da tuttuk zaten elinden :p Seneye CBR 125 kasa değiştirmezse nolim :p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yarıda kestim walla daha fazla bakamicm içim gitti hele birde gidip göremeyince iyice mahvoldum

konuyu toplam 26 kişi okuyo 26'sıda uye:rendeer::cat:

melocann, Eserali, westblood, chopper-delisi, cemilww, Chief of HardAffairs Dept, rainboss, ledo, Deryali, enderege, kaos2007, masaya, eric_cartman, Steaven, Carlitoturco, BaD BoY, *zeus, ışık ercan, boyraz, cinedev, koray gfb, Aspendos8181, Tassadar, fallenangel, Emrah81, blitz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Fuardan bir kaç karede benden,Keeway 250 Cruıser modeli bence uzak doğu motorları arasında bu seneki en heybetli ve güzel modellerden biri işte o motordan iki kare,
dscn0208pe2.jpg

dscn0210zh9.jpg

Buda benim favorim oldu Yamaha XVS 650 cruıser modeli

dscn0212vg4.jpg
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Arkadaşlar olayı abartıp sadece kızları çekmeniz garip değil mi ? :silent: Bi tanesin de sadece kızın yüzü, diğerinde de sadece bacakları var yau !!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Arkadaşlar olayı abartıp sadece kızları çekmeniz garip değil mi ? :silent: Bi tanesin de sadece kızın yüzü, diğerinde de sadece bacakları var yau !!

:) şimdi resimi çekerken ya motordan yada kızın yüzünden vazgeçecektim ben kızdan vazgeçtim:queen:
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
4
resimler için elinize sağlık arkadaşlar gerçekten hepside dehşet bir araç doğrusu:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Headquarters (HASAN ) abi fotolarına bayıldım abi yawww:)))) Nasıl güzel pozlar onlar öyle maşallah hatunlar da bir güzel poz vermişler sen de iyicene yakından çekmişsin yani insanın yüreği hoplar yaww. Motorlar bahane hatunlar şahane olmuş yaniii maşallah hepsi de taş gibii keşke ben de gidebilsemm:pr:

abinin motor aşkı bambaşka bellide ediyor zaten bence yanlış site seçmiş :pr::pr::pr:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Aşağıda yazacağım yazı gayet yersiz olabilir fakat bana yanlış gelen bir düşünce dikkatimi çektiği için yazacağım. Umarım yanlış anlaşılmalara mahal vermem.

Öncelikle bazı arkadaşlarımız, manken konulması konusunda ikiye bölünmüş. Birisi hoş bakarken (hoş bakanlar bile ikiye bölünmüş o ayrı), kimisi hoş karşılamadığını beyan etmiş. Hatta hoş karşılamayanlar bile ikiye bölünüp, kimisi modelleri "et" yerine bile koymuş. Evet kıyafetler açık saçık olabilir fakat, bu oradaki modellerin "et" olarak kullanıldığı anlamına gelmez... Öncelikle bu ciddi yanlıştan dönelim ve şöyle diyelim bir şeye nasıl bakmak isterseniz öyle görürüsünüz...

Konuya girelim, motosikletkler inasanlar için üretilmekte ve motosiklet denen aleti insanlar kullanmaktadır, aynı elbiseler gibi. Nasıl elbise tanıtımlarında canlı model kullanılıyorsa ve canlı model kullanılması işin tanıtıcılık rolüne pozitif bir etki katıyorsa bu işte de kullanılmalıdır.

Şimdi aranızdan "e çoğu kullanıcı erkek neden oraya yakışıklı erkek modeller koyulmuyor" diyecek olalanlar çıkabilir. Öncelikle şunu söylemek istiyorum oraya yakışıklı erkek koysalardı inanın bizden çok hanım kullanıcı giderdi, fakat hedef kitle erkek bu işte bir terslik olmaz mıydı? Şimdi elbise hadisesinde bayan elbisesini bayan, erkek elbisesini erkek model giyerken motosiklet fuarında tam tersi gibi bir anlayış çıkabilir. Bunun sebebi motosikletlerin uniseks olmasındandır yani kadını erkeği yoktur. Üzerine de erkek koyup adamları kaçırmanın mantığıda. Bu iş tamamen araştırılmış ve fuarcılık tüm dünya da bu şekilde uygulanmaya başlanmıştır. Tersini istemek birçok pazarlama startejisini alt üst etmekle eş değerdir.

Pazarlama işi karışık stratejilerin, sosyolojinin, psikoljinin kullanıldığı bir olgudur. Derinlemesine girersek işin içinden çıkamayız. Pazarlama ve reklam, biraz da gösteri ilgi çekme işidir, bunu yapanlarda namussuz değildir size sadece kapkara bir sayfada beyaz noktayı göstermektedirler aslında ve bunun bir çok yolu vardır. Onları, bu beyaz noktanın, elipsliği, yuvarlaklığı, kareliği değil beyaz oluşu (kontrastı) ve dikkatinizi çekişi ilgilendirir ve aynı şekilde güzele herkes bakar hatta bayanlar bile.

Ama görüyorum ki çoğu arkadaşımız beyazlığından çok olayın şekliyle ilgilenip bakış açısını yansıtmış, nasıl baktığını söylemiş. Hemcinslerinin aşağılandığını düşünen hanım arkadaşlarımıza hak veriyorum ama asıl aşağılamayı orada mini etekle durmaları değil, elipse takılan ardaşların yaptığını düşünüyorum.

Yukarıda genelde hep evrensel konuştum şimdi alanı daraltıp gelelim Türkiye Cumhuriyeti için durumlara. Evet bizim oturmuş bir ahlak yapımız, namus anlayışımız var. Bazı arkadaşlarımıza o işini yapan kızlar, hafif kız gibi gelebilir, çünkü orasını burasını açmıştır, duruma, kişiye göre seksi pozlar vermektedir, hatta onlara asıldığımızda hemen birşeyler olabileceğini, aralarında karşı koyulmaz vıcık vıcık bir aşk başlayacağını düşünenlerimiz de olabilir. Bu düşüncelerin farklı varyasyonlarına sahip olanlarımızda.

İşte asıl aşağılama, ahlak olarak sandığımız bu düşünce yapısının tetiklemesi sonucu başlar, işte o zaman "et" olmayan bir şeyi "et" gibi görme işi başlar. Fakat asıl Türk ahlak'ı bu değildir, namusu bu değildir. Herşeyi kapatıp, herhangi bir yerini açanı böyle görmek değildir, bu anlayış nasıl bu hale geldi inanın ben de bilmiyorum, asıl Türk ahlakı insanları yaptığı işin aslında ne mantığa hizmet ettiğini anlayıp o insanın orada sizin için bulunduğunu unutmamaktır. Hem oraya o kızları koyan adamlar için, hem o kızları orada gören (bakan) adamlar için. Bu böyle anlaşıldığı takdirde Türk'de olsa Avrupalı'da o zaman bu tartışmalar hiç yaşanmazdı. Yanlış anlaşılmasın Avrupalı olalım demiyorum biz Türk olarak zaten güzeliz fakat Türk Ahlak ve Namus anlayışını unutmamak kaydıyla. O kızlara sırf açık giyinip motor üstünde oturdukları için aklımızda bin türlü yakıştırma yapıp, terbiyesizlik gibi bakmamak kaydıyla... Asıl ayıp insanın beynindedir...

Fuarcılık işi bir günde ortaya çıkmamıştır, bu çoğu yerde böyle uygulanmaktadır ve faydaları görülmüştür ki bu şekilde devam etmektedir. Sadece motoru fotoğraflamak isteyen arkadaşlarımız da rica ederler hanımlar çekilir, fotolarını çekerler.

Kısaca oradaki hanımlar bizlere bilinçüstü cinsellikten çok, bilinçaltı cinselliğimizi çağrıştırdığı için oradadırlar, yani güzel oldukları için ve güzelliklerini sergiledikleri için güzel bir motosikletle orada kontrast oluştururlar.

Bir erkek motosiklet alıyorsa altında mutlaka çiftleşme içgüdüsü de vardır, bir erkek güçlü gözükmeye çalışıyorsa içinde çiftleşme içgüdüsü vardır, bir erkek kavga ediyorsa içinde üreme içgüdüsü vardır, bir erkek sabah saçını tarayarak işine gidiyor, kıyafatlerine dikkat ediyorsa içinde üreme iç güdüsü vardır. İnsanlar üremek için yaşarlar, üremek içinde farkında olmadan birbirlerine kur yaparlar, kadınlar kendilerine göre en mantıklı, en güçlü erkeği seçer, erkekler ise seçilir ve birbirleri ile mücadele içindedirler. Burası bu açılımları yapmanın yeri olmadığı için bu işi kısa kesiyorum.

Eğer o hanım alt cinselliğinizdeki erkeği harekete geçirip size o motoru aldırıyorsa zararsızdır ve satış için faydalıdır. Yok hemen aklınıza başka şeyler geliyorsa önce kendi ahlak yapınızı sorgulamalısınız...

Uzun ve yersiz bulan arkadaşlar olabilir. Bazen yazarken bile "ulan ben ne yapıyorum fuarla ne alakası var" dediğim bile oldu. Okuduğunuz için teşekkür ederim...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yeni resimler istiyoruuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :pr::flower:::alkiis::::repci::::biggrinn:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dgrmr
Sen ne zaman haksız bir yazı yazacaksın çok merak ediyorum abi :)
Bir konuyu bu kadar iyi açıklamak herkesin yeteneği değildir...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
55
Birazda ben güzel resimler ekleyim










:




Daha çok var ama içinde hep ben varım sonra düşündüm yani benim yerime mankenleri görmeniz daha iyi dimi?:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst