benım hatırladıgım kadarıyla senın garajın bıle yok

kar yagdı motor dısarda kalmıstı unutmadım
hehe tebrik ederim gerçekten doğru hatırladınız.
İşin şakasını yapıyorum elbette. Ancak gerçekten de imkanım olsa en az 5 tane motosikletimin olmasını isterim.
1-Super Scooter = piaggio nun yeni 800cc lik 65 beygirlik olanı
2-Super Sooter = beverly 500
3-Super Sport = Yamaha R6
4-Super Sport = Yamaha r125
5-Buna karar veremedim fuarda bakıcam
Ekstradan da Bitane harleyim olsun isterdim.
Ancak ben bi tanesine ile yetiniyorum
"HONDA DYLAN" daha jantlara sticker bile çektiremedim ama olsun bi gün tüm aksesuarları tamamlarım artık
Motorun olsunda nasıl olursa olsun...