Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla gidemiyorum diye üzüntümden bir şey yazmayacaktım. lakin hatun muhabbetine dalmış millet. açan açar, bakan bakar.. banane.. herşeyi hallettik bu mu kaldı? kızlar da olsun ister miyim? bilemem, oraya estetik açıdan bana güzel gelen motosikletleri görmek için giderdim vaktim olsaydı; kadınlar içinde de bana güzel gelen olsaydı ona da bakardım. ama ne resmini çekerdim ne de sonra bunun muhabbetini yapardım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya ne fırçası badana boyamı yapıyoruz burda :wiinkk: resim bakıoz resim. ben bekarım daha eevlenecem :p kulağımda şuan bulgari 4 gramlık altın bir küpe var valla resmini cekerim senın için sen iste:cat:

canlı yayın falan bahsedilmişti ses yok daha :silent:

dsc00196oa2.jpg


biliyoz ülen küpeni...:pGavur İzmirin Gavur herifi...:queen:


elin ayağın düzgün sana ekmek çıkar İzmirde...:cat::p

yannız küpe solda olunca bilemiyom yani...bi mesajmı var...:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
offf offf ne fuar anasını satayım ya :p
bittim tükendim ya :queen:

Öneride bulunmak istiyorum !

SEVGİLİNİZLE BİRLİKTE SAKIN FUARA GELMEYİN ! :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu resimden sonra ya mutasyona uğramış ya da deprem görmüş....
Daha yeni gördüm bu çocuğu ...Buna hiç benzemiyodu.... Eni boyu bir bi adam... Tombalak bişe......

KAndırmış seni..... :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
lütfen bi resim üzerinde bu kadar durmayınız:p yazın saçlarımız uzundu bodrumda tatilimdeydim o zaman çekilmiştik abicim yaa :bounce: hem ben balık etliyim sadece :p hahahahahha buna kendimde güldüm =)))

al sana yeni foto :rendeer:

n661875479_251027_2034.jpg


alp abim istediğini desin onun canı sağolsun.. herşey söylemeye hakkı var bana büyüğümdür :cat::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
adam benden eski...ben ondan sonrayım 9000 mesajım var...:queen:

sende peşimdesin hınzır şimdi yeme beni...:p




abi sana hangisini alıyoz..Mondımı...ALOHA mı...:queen:


Çan çun işi bitti Mete'cim:cherry:.Bide şu kılıbıkizm sendromunu atlatsak direk 500'lükteyim valla:cherry:.Fuar'da kanayan yaraya tuz misali,canavar gibi makinalar var:salut:.Napıcaz yahu?
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Fuar her zamanki gibi süper görünüyor.Fotolar yetmez tek tek çekin motorları kaç motor varsa.

ah ah inşallah gidemediğim son motoshow fuarı olsun :(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o ne be...la bizi niye kandırıyonki...son halin buyasa ALP abinin yanında takıl biraz...kel abinin karizmasından yararlan dicem...

ama oda küpe nedeniyle senden uzak duruyo işte...kaçıyo garip...dedikodu çıkmasın diye...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çan çun işi bitti Mete'cim:cherry:.Bide şu kılıbıkizm sendromunu atlatsak direk 500'lükteyim valla:cherry:.Fuar'da kanayan yaraya tuz misali,canavar gibi makinalar var:salut:.Napıcaz yahu?

vay Oğuzum sende kusu sıkı gibi alacam alacam diyon hem kendini hem bizi kandırıyon...:queen:yenge varken zor abi...yenge ablayı diyorum memlekete yollasan şu fuar zamanı...:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kask fiyatlarına göz atan oldumu?

airoh sv55' bir bayiide 240 ytl ye buldum acaba fuarda bu rakamdan aşağı inermi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bugun bende fuar alanındaydım gerçekten çok güzel heryer.
ama pazar günü gidecekleri için söylüyorum üstünüze ince elbise giyiniz eger motosiklet kıyafeti ile giderseniz içeride pişersiniz
içerisi çok sıcak birde yürüyünce daha da terliyor insan
demedi demeyin ben bugun üzerimdeki polar mont ile bile terledim.
zaten herkez de montunu eline almış geziyordu.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben şahsen pek sevemedim bu fuarı ama şu neletede bayıldım, sırf bunu bir daha görmek için yine gidicem.

dsc05313sresizepy4.jpg


dsc05308sresizevx6.jpg


dsc05276sresizech7.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Murat bu mondial'in standındaydı dimi:cherry:? İlk gördüğümde bana çok tuhaf geldide,sonradan sanki sırf kırmalık bi makina havasına büründü:mrgreen:.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evet öyleydi de panzut beyinliler fiyatını bile bilmiyorlar ama çok şeker yaa, salona vitrine koymak için alasım geldi, resmen rüyama girmeye başladı namussus alet.::sas::
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Evet öyleydi de panzut beyinliler fiyatını bile bilmiyorlar ama çok şeker yaa, salona vitrine koymak için alasım geldi, resmen rüyama girmeye başladı namussus alet.::sas::

Hatta onun olduğu standda bide 400cc su soğutmalı scooter var,onunda ne fiyatını nede getirilip getirilmeyeceğini biliyorlardı.Etkisiz yetkili durumu:mrgreen:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
de o sarı alet sachs eskilerin iyi makinelerinden diye biliyom ben...
birde bişi sorcam kimse fiyat falan sormadı acep..
şu ürünlerde şukadar indirim var şunlarda şukadar diye...
yani istanbul dışından gelenler için iyi olurdu böyle bir bilgi...
neyse fuar güzel cmts görcez umarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst