Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
fotolar için cko saulun gıdemesekte gormus gıbı olduk motorlar cok canlı ama su 1000rr benı hıc mutlu etmıo yaaa tasarım hıc hos deıl ama fuar cok hos....
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
iki dakka ayrı kaldık ortalık karışmış yahu nedir bu böyle yaw
mt ailesine hiç yakışmıyor iki manken için siteyi kana bulamayın değmez
:p:p:silent:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
hayallerim suya düştü. Ninja 250cc den çok ümitliyedim ama fiyat ve görünüm hoşuma gitmedi ve aynı şey yamaha 125 içinde geçerli onun fiyatı neden okadar pahalı. Deseize yine hyo ya kaldık.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Fotoğraflarda bu kadar çok manken olması paylaşılan görüntünün
motosiklet mi yoksa kadın mı olduğu sorusunu akla getiriyor.
Kadınlı mı kadınsız mı tartışmasını çok uzatmamalı belki de,
ama motor ya da başka şey tanıtmak, satmak için ete ihtiyaç yok.
Bu yorumumun ne dinsel ne de siyasal bir yanı yok, yaklaşımım
yalnızca insan olma çabamın bir sonucu, kimse kimseyi kullanmamalı,
hatta bazıları kendilerini kullandırma gönüllüsü olsa bile.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Eskişehirmt olarak cumartesi günü geliyoruz.

Fotolar için teşekkürler emek harcamışsınız çok;)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tam bişiler yazıcaktımki, nedense bi topici okuyayım dedim:)
iiki okumuşum, yangına körükle gidilirmi yav:mrgreen:
ben sustum, oturdum:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
foto koyan arkadaşlara teşekkür edip, mahsun ibo özcan alişan ve mete hana teşhircilik tepkileri için katılıyor ve polemiğe dahil oluyorum :p
ayrıca skull bahsi geçen şekilde herhangi bir fotoğraf eklememiş.
bu işler her ne kadar bakanı baktıranı bağlasa da iso 9001 ve ece25 standardınsa uyan kalitemizi bozmamak iyidir :)
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Of ya fuara gidemiyoruz fotoğraflarla bari avunalım.birde kymco standının fotoğrafları olsaydı.:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya arkadaş alıntı yapmayın..Zaten zor açılıyor sayfa..Hangisi yeni konmuş bilemiyoruz.... :pr::pr::pr::pr:

Biraz özen gösterelim.... :cat::cat::cat:

Tamam Alp abi özür kabul buyur ama güzeller işte insan bakmadan edemiyo yawwww
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
walla daha ilk gün falan filan ama baya kakara olmuş hanii :)
resimler şahane ben gitmekten vazgeçtim bide istek üzerine canlı yaynı yapsan diyoruz patron ve melekleri :) ( skull ve oplar :) )

havalar malum bu havalarda ısrarla motoruyla giden varmı arkadaşlar ama fazla eşentiyon almayın c.tesi geleceklere de kalsın ok.

standımızın resimlerini daha çok görmek istiyoruzz hadi bakalım

kolay gele
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HE Bİ DE bişey takıldı aklıma
bakmakla yetinmeyip ne yapmamızı önerirsiniz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dokunabilirsin :)
ama motorlara
tabi motorlardan kastımı anlarsan
:):):):)

bu arada rekor kırılmış gene şu anda bile rekora yakınuz yanii:)
online rekoruu eee bu nedek oluyo kimse fuara gitmiyo mu demek oluyoo

........................................ :queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
millet yeni çıkmıştır fuardan birazdan fotolara doyarız kanımca.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
fuardan yeni geldim arkadaşlar fuar çok güzel motosiklet.net t.shırt ünü aldım stikerlarımı aldım çok mutluyum süper bir fuardı çıkmak istemedim :queen::queen: bir kaç tane resim attıım..
img0016sq4.jpg

img0017kj7.jpg

img0033vq6.jpg

img0038wc3.jpg
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben daha doymadım valla makinalara bakmaktan...:)

Dikkat ettiniz mi Arora yani Yeni Arora F250CS ne makina bee...:cyclopsan.

Demek ki çinliler yapabiliyormuş...Şok oldum valla...:cyclopsan

Ahh Harleylerrrrrr ahhhh....Yine size baktım uzaktan,uuzaktannn..:pr::pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben daha doymadım valla makinalara bakmaktan...:)

Dikkat ettiniz mi Arora yani Yeni Arora F250CS ne makina bee...:cyclopsan.

Demek ki çinliler yapabiliyormuş...Şok oldum valla...:cyclopsan

Ahh Harleylerrrrrr ahhhh....Yine size baktım uzaktan,uuzaktannn..:pr::pr:
O makinayı yakın takibe aldım... Eğer fuara gidersem yakından inceleyeceğim.... :cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst