- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,130
fotolar için cko saulun gıdemesekte gormus gıbı olduk motorlar cok canlı ama su 1000rr benı hıc mutlu etmıo yaaa tasarım hıc hos deıl ama fuar cok hos....
güzelim fuar başlığını Ayşe Özgün Show'a çevirmişsiniz![]()
Ya arkadaş alıntı yapmayın..Zaten zor açılıyor sayfa..Hangisi yeni konmuş bilemiyoruz....r:
r:
r:
r:
Biraz özen gösterelim.... :cat::cat::cat:
dokunabilirsin
ama motorlara
tabi motorlardan kastımı anlarsan
bu arada rekor kırılmış gene şu anda bile rekora yakınuz yanii![]()
online rekoruu eee bu nedek oluyo kimse fuara gitmiyo mu demek oluyoo
O makinayı yakın takibe aldım... Eğer fuara gidersem yakından inceleyeceğim.... :cat::cat::cat:Ben daha doymadım valla makinalara bakmaktan...
Dikkat ettiniz mi Arora yani Yeni Arora F250CS ne makina bee...:cyclopsan.
Demek ki çinliler yapabiliyormuş...Şok oldum valla...:cyclopsan
Ahh Harleylerrrrrr ahhhh....Yine size baktım uzaktan,uuzaktannn..r:
r: