ya ne fırçası badana boyamı yapıyoruz burda :wiinkk: resim bakıoz resim. ben bekarım daha eevlenecemkulağımda şuan bulgari 4 gramlık altın bir küpe var valla resmini cekerim senın için sen iste:cat:
canlı yayın falan bahsedilmişti ses yok daha :silent:
sağda olunca bi msj oluo sol sağlam merak etme![]()
adam benden eski...ben ondan sonrayım 9000 mesajım var...:queen:
sende peşimdesin hınzır şimdi yeme beni...
abi sana hangisini alıyoz..Mondımı...ALOHA mı...:queen:
ya yanlışlıkla başka yerlere dokanırsak erdinc abey? :queen:
Çan çun işi bitti Mete'cim:cherry:.Bide şu kılıbıkizm sendromunu atlatsak direk 500'lükteyim valla:cherry:.Fuar'da kanayan yaraya tuz misali,canavar gibi makinalar var:salut:.Napıcaz yahu?
Evet öyleydi de panzut beyinliler fiyatını bile bilmiyorlar ama çok şeker yaa, salona vitrine koymak için alasım geldi, resmen rüyama girmeye başladı namussus alet.::sas::