Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gülme dostum :)

yani bakmaktan başka dokunabilirsin üzerine atlayabilirsin kurcalıyabilirsin :):):):) :queen::queen:

ama motora :queen::queen:

ya yanlışlıkla başka yerlere dokanırsak erdinc abey? :queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Arora F250CS güzel bir şeye benziyor. Bmw nun yandan yemişi.. :) Hiç fena durmuyor...
Fotoğraflar için sağolun. Gidemesekte burdan idare ediyoruz artık.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Koskoca fuar bu kadar resimlemi bitecek.... Giden arkadaşlar hadi dayanın resimlere.... :cherry:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
ben aşık oldum :silent:

Bu arada bu bayanlar fuarda olmasın.. bakalım kim giriş rekoru kırıyor??? !!! imkansız..

Yahu sen CNR a doğru değilde başka yöne yol al bence.. Banane mankenden, hostesten!!!

Ben foto çekeceğim zaman, aşağıya iner misin diyorum, sen onlar olmazsa olmaz diyorsun! :farao::farao::farao:

Yuh yani yuhhh! Zorla asap bozuyorlar, zorla!!! ::angry2:: ::angry2::
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yahu sen CNR a doğru değilde başka yöne yol al bence.. Banane mankenden, hostesten!!!

Ben foto çekeceğim zaman, aşağıya iner misin diyorum, sen onlar olmazsa olmaz diyorsun! :farao::farao::farao:

Yuh yani yuhhh! Zorla asap bozuyorlar, zorla!!! ::angry2:: ::angry2::

Böyle kızları görüp de "inin motordan" diyorsan bence sorun sende :mrgreen: :cherry:

biz gençliğimizde böyle miydik hey gidi :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
alçak patronum izin vermedi 1 gün bile :pr: abi ben de stickerlardan istiyorum ama... :) bolbol her makadan fotoraf istiyoz abi. sırf racingleri çekmeyin scooterarı da çekin. paso hatun çekmeyin motorları çekin abi yaa :queen: :queen: özellikle ST kanuni ve kuralkan kanuni'nin fotolarından rica ediyoum mümkünse :) teşekkürler. gezmiş kadar olcam inşallah :):):)


hobaaaa :queen::queen:

mt' Alıntı:
Konuyu Toplam 50 üye okuyor. (50 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
digi_boy26, M-ottoman, edoxk, timtim, SERHAN YORUK, sedat2020, Erkengel, oven, izzmarit, szr, OGLUMVE BEN, ahmetunuver, Speedy77, murti06, alp_tunay, Battal, korucu, hanedan12, yakut36, _CrazYDriveR81_, DARKDIAMOND, motorsailor, t_u_runcu, srhtsglm, Muzzyer, theOC, R3N, koray gfb, Chief of HardAffairs Dept, adnannn, asaf, MARCHOCIAS, BenVeKendim, ümmet perkitan, ulkumuz, kontgerilla, kameniv, fantom76, ahmedelo, macc, croner, equinoxxx, geoglel, pursue, muhammed21, xmen, mox2cn, exorcist_2030, nebi, SeRHaTeKiNci
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Yahu sen CNR a doğru değilde başka yöne yol al bence.. Banane mankenden, hostesten!!!

Ben foto çekeceğim zaman, aşağıya iner misin diyorum, sen onlar olmazsa olmaz diyorsun! :farao::farao::farao:

Yuh yani yuhhh! Zorla asap bozuyorlar, zorla!!! ::angry2:: ::angry2::


dikkat edersen orda manken var sadece motor yok.. mankensız motora lafımız yok... gercek motorcu önce motora sonra mankene bakar yalan mı :bounce:
gercek motorcu olmayanlarda oraya bayanları gormeye gıdıyor.. yalansa yalan densın.. bak orda bıton motordan anlamayan adam var.. heleki hafta sonu bak kaç asker olacak orda.. :cat:

biraz gerçekçi.. ben izmirliyim izmir çocuğuyum motor ustundekı mankenler vız gelır vız gider :bounce: :cat:

evet hani resimler nerde??? dahala şu 250lik ninjayı tam inceleyen yokmu :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Resimli Mesajları Aıntı Yapmayın

Konuyu Blmem Kaç Üye Okuyor Kısmını Mesaja Kopyalayıp Başlığı Şişirmeyin

uyarılara dikkat....:cat:

dikkat edersen orda manken var sadece motor yok.. mankensız motora lafımız yok... gercek motorcu önce motora sonra mankene bakar yalan mı :bounce:
gercek motorcu olmayanlarda oraya bayanları gormeye gıdıyor.. yalansa yalan densın.. bak orda bıton motordan anlamayan adam var.. heleki hafta sonu bak kaç asker olacak orda.. :cat:

biraz gerçekçi.. ben izmirliyim izmir çocuğuyum motor ustundekı mankenler vız gelır vız gider :bounce: :cat:

evet hani resimler nerde??? dahala şu 250lik ninjayı tam inceleyen yokmu :silent:


naptın yaptın fırçayı yedin sonunda...:queen:hep kakara kikiri yapıyon...herkes her an aynı psikoljide olmuyor bazen...ama dikkat et haco...biri çıkar ağır hakaretler eder...değmez...yani hayatı ciddiye almak lazım...sen yine beni sallama ama kulağına küpe olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
uyarılara dikkat....:cat:




naptın yaptın fırçayı yedin sonunda...:queen:hep kakara kikiri yapıyon...herkes her an aynı psikoljide olmuyor bazen...ama dikkat et haco...biri çıkar ağır hakaretler eder...değmez...yani hayatı ciddiye almak lazım...sen yine beni sallama ama kulağına küpe olsun...

Fırçayı atana bir bak hele.......

Mesajlar: 11
Üyelik Tarihi: 27-05-05
Bulunduğu Yer: KocaeLi-StanbuL
Motosikleti: Honda CBR 125R
Kan Grubu: A Rh+



adam 2005 te üye olmuş bayağı bir katılım gerçekleştirmiş.... Şimdi fırça atmaya hakkı var sanıyor....

Sende ışık tut adamlara... Sinama fenercisi seni... :queen::queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Arora F250CS ilginç ve dikkat çekici olmasına rağmen asıl Çinli bombası Mondial'de bence.Cumartesi gittiğimde detay lı fotolarını çekeceğim.400cc,su soğutmalı bir scooter getirmişler.34nm tork yazıyodu ama güç verilmemiş.O torkla ilintili olarak en az 30hp olması gerekir.Getirirlerse baya ses çıkaracak gibi.
Scooter eksenli araştırma yaptığım için en çok tutulduğum GP800 oldu.O ne makina be! GP800'ü geçmek için çok uğraşacaklar galiba.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fırçayı atana bir bak hele.......

Mesajlar: 11
Üyelik Tarihi: 27-05-05
Bulunduğu Yer: KocaeLi-StanbuL
Motosikleti: Honda CBR 125R
Kan Grubu: A Rh+



adam 2005 te üye olmuş bayağı bir katılım gerçekleştirmiş.... Şimdi fırça atmaya hakkı var sanıyor....

Sende ışık tut adamlara... Sinama fenercisi seni... :queen::queen:


adam benden eski...ben ondan sonrayım 9000 mesajım var...:queen:

sende peşimdesin hınzır şimdi yeme beni...:p

Arora F250CS ilginç ve dikkat çekici olmasına rağmen asıl Çinli bombası Mondial'de bence.Cumartesi gittiğimde detay lı fotolarını çekeceğim..


abi sana hangisini alıyoz..Mondımı...ALOHA mı...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
uyarılara dikkat....:cat:




naptın yaptın fırçayı yedin sonunda...:queen:hep kakara kikiri yapıyon...herkes her an aynı psikoljide olmuyor bazen...ama dikkat et haco...biri çıkar ağır hakaretler eder...değmez...yani hayatı ciddiye almak lazım...sen yine beni sallama ama kulağına küpe olsun...



ya ne fırçası badana boyamı yapıyoruz burda :wiinkk: resim bakıoz resim. ben bekarım daha eevlenecem :p kulağımda şuan bulgari 4 gramlık altın bir küpe var valla resmini cekerim senın için sen iste:cat:

canlı yayın falan bahsedilmişti ses yok daha :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst