Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçenlerde tubiş bi başlık açmış ve birtakım üyelerden tepki toplamıştı. Ki onlar çizimdi şimdi onlardan aşağı kalmayacak fotoğraflar var .. bakıyomda namus bekçileri ağızlarının suyu akarak resimlere bakıyolar.. herhangi bir tepki mesajı gelmediğine göre durum budur .. noldu namus elden gitti.. ahlak değerlerimiz kökünden sarsıldı.. nerdesiniz ey ahali ...

başlığı açan skull olunca konuşmak zormu oluyo .. tubiş açsaydı vurmak dahamı kolaydı ...,


Düşündürücü değilmi???




neyse resimler çok güzel gelemediğime cidden üzüldüm daha çook resim isterük .. firikik yakalayamamışsınız henüz ....:p

gelemediğine ben fazla üzülmedim Barış abey...ağızlarının suyu akan bir hayvan vardır...kudurmuş köpekler...Allaha şükür iki bacakla kimse salyalar akıtmaz bu ortamda...PRO nun mizahi yönünü hepimiz severiz...


MODERATÖR sün ama ortamı gazlamak polemik yaratmak niyetinde dolduğun belli...direkt lafı bana atıyorsun bu kadar saf değiliz...senin anlayışın geniş yapabilecek bişey yok..geniş adamsın vesselam...orda yapılan işlerde doğru değil... .ıçını başını aşıp motosiklet tanıtan tipler Allahından bulsun...herkles kendinden sorumludur...sen neyin ne olduğunu çok iyi biliyorsunda paşam işine gelmiyor bazen...

neyse prim vermek istemiyorum polemiğe...bu dünya döndükçe ben bu siteden atılmam...sende o günleri tahminen görmezsin...:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yürü be Barış abim benim, aslan abim.. :rendeer:

Bu arada Alper sana görev, bütün ürünlerden ikişer tane bana kargo edebilir misin ? :cherry:

Geçen sene ne güzel dolanıyordum oralarda bıcır bıcır yaa.. :salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
.. bakıyomda namus bekçileri ağızlarının suyu akarak resimlere bakıyolar.. herhangi bir tepki mesajı gelmediğine göre durum budur .. noldu namus elden gitti.. ahlak değerlerimiz kökünden sarsıldı.. nerdesiniz ey ahali ...

başlığı açan skull olunca konuşmak zormu oluyo ..
....:p



2 bacak gördü diye ağızlarının suyu akarak salyalar akıtarak resimlere bakan varmı aranızda...:silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
dsc01799smallta3.jpg

Nalçak kadın, hiç inmemiş transalpin üzerinden.. :queen::queen:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ben de demin gittim fuara...MT standında kimseyi goremedim... Cihan abiyi gordum giriste ona saldırdım =) Sonra kayboldu kendisi ekti beni :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçenlerde tubiş bi başlık açmış ve birtakım üyelerden tepki toplamıştı. Ki onlar çizimdi şimdi onlardan aşağı kalmayacak fotoğraflar var .. bakıyomda namus bekçileri ağızlarının suyu akarak resimlere bakıyolar.. herhangi bir tepki mesajı gelmediğine göre durum budur .. noldu namus elden gitti.. ahlak değerlerimiz kökünden sarsıldı.. nerdesiniz ey ahali ...

başlığı açan skull olunca konuşmak zormu oluyo .. tubiş açsaydı vurmak dahamı kolaydı ...,


Düşündürücü değilmi???




neyse resimler çok güzel gelemediğime cidden üzüldüm daha çook resim isterük .. firikik yakalayamamışsınız henüz ....:p


Bu konuda haklısın.. Bakıpta mesaj yazanların içinde de var..... Bende anlamış değilim.... Alakaya maydonoz turşusu hesabı..... :pr::pr::pr:

Ama bunu burda dile getirmen yanlış olmuş kanımca.... Ben şahsen resimlerden sonra bu yazıyı okumak istemezdim..... Ama arada okumuş olduk.... :cat::cat:

Yapıcı olmak yerine sert bir dille dile getirmen hele ki yönetici sıfatıyla hiç hoş olmamış.....

Evet yeni resimleri bekliyoruz...Güzel resimler çekelim lütfen..... Pazara da ben çekerim.... :cat::cat::cat: Tabi bir aksilik olmassa... :cat::cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
İyide Barış abi, o tarz resimlerin sitede yayınlanmasını doğru bulmayanlar bu tür organizasyonlarda böyle görüntülerin olmasını da doğru bulmuyorlardır kanatimce.

Herşeyin bir sınırı var abim benim, mesela sen motorunun üzerine mayolu yada bikinili hanım kızlarımızı oturtup resmini çektin hepimiz baktık kimse bişey demedi. Resimler güzeldi çünkü.

Fakat aynı şekilde tanga yada ipgini ne diyorlarsa, ondan giymiş bir hanım kızımızı motora oturtup depoya doru uzatıp poposunuda ay gibi ortaya çıkarıp objektife sokaraktan bir resim yayınlasan çoğumuz ayıp der. (o tarz resimleri MSN den gönderebilirsin biliyon :p )

Kaldı ki daha önceki fuar konularında bir çok kişi fuarlarda kadın hostes manken olmasın vs. tarzı yaklaşımlarda bulunmuştu, bunun başını ben çekiyorum ve gerekirse flama tutarım.

Fuarlarda çıplak manken yada hostese hayır!

Kadın vücudunu teşhir etmeye ve kadını madde olarak kullanmaya hayır :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İyide Barış abi, o tarz resimlerin sitede yayınlanmasını doğru bulmayanlar bu tür organizasyonlarda böyle görüntülerin olmasını da doğru bulmuyorlardır kanatimce.

Herşeyin bir sınırı var abim benim, mesela sen motorunun üzerine mayolu yada bikinili hanım kızlarımızı oturtup resmini çektin hepimiz baktık kimse bişey demedi. Resimler güzeldi çünkü.

Fakat aynı şekilde tanga yada ipgini ne diyorlarsa, ondan giymiş bir hanım kızımızı motora oturtup depoya doru uzatıp poposunuda ay gibi ortaya çıkarıp objektife sokaraktan bir resim yayınlasan çoğumuz ayıp der. (o tarz resimleri MSN den gönderebilirsin biliyon :p )

Kaldı ki daha önceki fuar konularında bir çok kişi fuarlarda kadın hostes manken olmasın vs. tarzı yaklaşımlarda bulunmuştu, bunun başını ben çekiyorum ve gerekirse flama tutarım.

Fuarlarda çıplak manken yada hostese hayır!

Kadın vücudunu teşhir etmeye ve kadını madde olarak kullanmaya hayır :)[/
QUOTE]


Kadını mal olarak gören bunlar hayatın bir parçası kardeşim diyen genişşşşşşşşşşşş insanlarada hayır...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
DSC01179.jpg


DSC01172.jpg


ben aşık oldum :silent:

Bu arada bu bayanlar fuarda olmasın.. bakalım kim giriş rekoru kırıyor??? !!! imkansız..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mete abi yapmayın ya.. O kadınlar kendilerini düşünmüyorlar siz neden düşünüyosunuz ki.. Her güzel fiziği olan manken olmak zorunda değil. O da bi genişlik meselesi sonuçta.. :) :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
alp abi öle böle deil yarın gece beni bagajada atsanız ben gelirim :) telefonuma duvar kağıdı bile yaptım ablayı yaa alsın canımı böbreğimi yaaaaaa :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aşkolsun, geçen sene kaç kişiye msn den kamera açıp fuarı gösterdim ben.. :p

:mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Mete abi yapmayın ya.. O kadınlar kendilerini düşünmüyorlar siz neden düşünüyosunuz ki..

Mete ye demişsin ama ben kendi açımdan cevaplıyayım.

Ben o kadınları düşündüğüm için öyle deedim ki.

Banane o kadınlardan, ben toplumun ve gençliğin genel ahlak ıvır zıvır vs. mevzuları için buna karşıyım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mete ye demişsin ama ben kendi açımdan cevaplıyayım.

Ben o kadınları düşündüğüm için öyle deedim ki.

Banane o kadınlardan, ben toplumun ve gençliğin genel ahlak ıvır zıvır vs. mevzuları için buna karşıyım.

Gençlik zaten kötü yolda..Belki bu kızlar kurtarır be eyong can...... :cat::cat:
Zamanımızda böyle fuarlar yoktu bak.... Şimdikiler şanslı.... :queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
İyide Barış abi, o tarz resimlerin sitede yayınlanmasını doğru bulmayanlar bu tür organizasyonlarda böyle görüntülerin olmasını da doğru bulmuyorlardır kanatimce.

Herşeyin bir sınırı var abim benim, mesela sen motorunun üzerine mayolu yada bikinili hanım kızlarımızı oturtup resmini çektin hepimiz baktık kimse bişey demedi. Resimler güzeldi çünkü.

Fakat aynı şekilde tanga yada ipgini ne diyorlarsa, ondan giymiş bir hanım kızımızı motora oturtup depoya doru uzatıp poposunuda ay gibi ortaya çıkarıp objektife sokaraktan bir resim yayınlasan çoğumuz ayıp der.

Kaldı ki daha önceki fuar konularında bir çok kişi fuarlarda kadın hostes manken olmasın vs. tarzı yaklaşımlarda bulunmuştu, bunun başını ben çekiyorum ve gerekirse flama tutarım.

Fuarlarda çıplak manken yada hostese hayır!

Kadın vücudunu teşhir etmeye ve kadını madde olarak kullanmaya hayır :)

al benden de o kadar......:cat: çoğuna sorsan motorun özelliklerini bile bilmezler........:pr::pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Headquarters (HASAN ) abi fotolarına bayıldım abi yawww:)))) Nasıl güzel pozlar onlar öyle maşallah hatunlar da bir güzel poz vermişler sen de iyicene yakından çekmişsin yani insanın yüreği hoplar yaww. Motorlar bahane hatunlar şahane olmuş yaniii maşallah hepsi de taş gibii keşke ben de gidebilsemm:pr:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst