vay şaşkın vayyyyy...neyine senin kilit ya...motorun gibi dandirik çin malı kilit alıyon tabi böle yatıyo makine...kıy paraya kardeşim biraz...
paraya kıyıp, en bi galiteli disk şeyinden almıştım, bir ela gözlüye gaptırdım :salut:
sonrasında bir daha kıyamadım tabi, yeğenlerin bisiklet kilitlerine el koydum :cherry:
yukarıdaki son mesajımdan sonra aradım arkadaşı, taş motoru özetle yalan olmuş. kızdım, köpürdüm,
gittim kıyak bir demir terteresi buldum.
arabadan levyeyi de kaptığım gibi top kilide saldırdım. son bir şans vereyim deyu, anahtarı taktım ve son kez çevirdim.
o ne??? :silent:
"çıt" diye açılıverdi şeref fukarası...::rantinp:
anlıyacağın, motor 4 gün boşu boşuna yattı, aşağılık, basit bir topoğlu top kilit kafa buldu benimle. ::ranntign
bu fotoda bir mantık hatası var....fotoşop ...nedeni jantında olması gerekirdi...
iyi bak. hata sende olmasın?:cherry:
bi format atak sana... :queen: