Motorunuzu tekerlekten kitlemeyin

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hırsız milleti kafaya koyduktan sonra kitlediginiz yerle bile götürür:pr:

Doğru söylüyorsun... Kilitlediğiniz yeri de iyi seçmeniz gerekir... Eğer bağlantı noktaları çürük bir demire kitlemişseniz yanlışlıkla , bağladığınız yer ile birlikte götürebilir :cherry: Hırsızlıkta çareler tükenmez :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Bu gerçekten yanlış bir kanı... Ön teker arka tekerden kat kat kolay ve hızlı sökülebilir... Tekersiz nereye götürecek diyorsanız da , hırsızların altındaki kapalı van türü araçlarla goldwing bile kaçırılınabilir...


Yukarıdaki resme gelecek olursak , ben olsam telleri kesmek yerine lastiği sökerdim... yaklaşık 2 dakikada sökülebiliyor bi bisikletin lastiği :)

aslında haklısın dostum ama yinede parano yaya kapılmaktan iyidir hırsız kafaya koydumu götürür çare yok ..yaw bak şimdi yazarken aklıma geldi şimdi ben nasıl motorumu yanlız bırakacam yaw allah bu hırsız ların belasını versin.. (amiiinn)kurtdüştü şimdı yaw..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gıcık bir kilit yüzünden 2 gündür motor yatıyor.
açılmıyor şerefsiz. hasta etti beni. ::rantinp:

vay şaşkın vayyyyy...neyine senin kilit ya...motorun gibi dandirik çin malı kilit alıyon tabi böle yatıyo makine...kıy paraya kardeşim biraz...

Yoksa sonu boyle olabilir...

5.jpg

bu fotoda bir mantık hatası var....fotoşop ...nedeni jantında olması gerekirdi...motoru dış lastikden kilitlemek zaten mantık dışı bişey..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
vay şaşkın vayyyyy...neyine senin kilit ya...motorun gibi dandirik çin malı kilit alıyon tabi böle yatıyo makine...kıy paraya kardeşim biraz...

paraya kıyıp, en bi galiteli disk şeyinden almıştım, bir ela gözlüye gaptırdım :salut:
sonrasında bir daha kıyamadım tabi, yeğenlerin bisiklet kilitlerine el koydum :cherry:

yukarıdaki son mesajımdan sonra aradım arkadaşı, taş motoru özetle yalan olmuş. kızdım, köpürdüm,
gittim kıyak bir demir terteresi buldum.
arabadan levyeyi de kaptığım gibi top kilide saldırdım. son bir şans vereyim deyu, anahtarı taktım ve son kez çevirdim.

o ne??? :silent:
"çıt" diye açılıverdi şeref fukarası...::rantinp:

anlıyacağın, motor 4 gün boşu boşuna yattı, aşağılık, basit bir topoğlu top kilit kafa buldu benimle. ::ranntign

bu fotoda bir mantık hatası var....fotoşop ...nedeni jantında olması gerekirdi...
iyi bak. hata sende olmasın?:cherry:

bi format atak sana... :queen:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
10
arkadaşlar beş altı sene önce kütahya fuarındada böyle bi olay olmuştu motoru öntekerden direğe bağlayan sahibi geldiğinde sadece motorun ön tekeriyle karşı karşıya kalıyor adamlar adamlar tekerleği tutan göbek vidasını söküp çıkarmışlar oluyo böyle şeyler.benim motoruma bişey olmaz demeyin motorun ağırlık veya herhangi bişey hırsızları engellemeye yetmiyor dikkatli olun derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst