Motorunuzu hangi güvendiğiniz usta'ya götürürsünüz ?

Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Arkadaşlar selam. Şimdi herkese yararlı olması açısından bu konuyu açma gereği duydum. Mesela ben yakında Türkiyeye geleceğim ve ikinci el 4 veya 2 silindir 600cc temiz (tabi bulabilirsem) bir motor alacağım. honda, yamaha, kawasaki, suzuki gibi markaların motorlarını hala araştırmaktayım. ben istanbulda oturmaktayım fakat siz nerede yaşıyorsanız ve hangi ustaya güveniyorsanız (tamir ettiriyorsanız) o adresi yazın lütfen. bu markalardan birini alsam istanbulda hangi ustaya götüreceğimi bilemem. yetkili servis zaten pahalı hem bazı özel servis ustaları çok ta iyiymiş bu konuda. yani sizden ricam herkese yararlı olması açısından;

-Hangi marka motorunuzu nerede tamir ettiriyorsunuz ? (Özel servis yada işinden memnun olduğunuz yetkili servis.)
- Varsa bir adres, bir usta adı.
- Ne zamandır tanıyıp gidiyorsunuz.


Vb. gibi bilgiler rica ediyorum. Çünkü denk geldim birkaç arkadaş motoru alıyor sonra servis sıkıntısı yaşıyor. En azından motor almadan önce yada aldıktan sonra sizin referanslarınızla iyi bir ustaya tamir ettirebilsin motorunu arkadaşlarımız.

birde unutmadan aklınızda bulunsun, Ağustos 8 gibi İstanbulda olacağım. 2007 model ve üstü 600cc 4 yada 2 silindir 35 bin km yi geçmemiş naked motorunuz varsa yada bir arkadaşınızın, satmayıda düşünüyorsa ciddi alıcıyım duyrulur.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Maltepe küçükyalıda bulunan salgın motor... 250CC ve altı motorları oraya götürürüm.

Bmw motorları Dudulludan ümraniye istikametinde (ortalama dudullu merkezden ümraniyeye doğru 1 km sonra) solda bir motorcu var. Türkmenistanlı 25 yaşlarında BMW ustası . Kendi ülkesinde bmw polis motorlarının tamiri yapıyormuş... İşinin ehli bmw konusunda...
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
çok teşekkürler diğer arkadaşlardanda bekleriz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
650gs götürdüm satın almadan önce (arkadaşa) 2 dakikasını almadan her şeyini saydı motorun :) Önemli olan işçiliği, anlayıp anlamaması....
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
önceden honda bayısı olan suanda mondıal servısı olan has motora goturuyorum motorumu buyukcc görmedım fakat


ilk motorumun sureklı 5-10 km gıdemeyıpğ stop etmesı sorununa 3-4- karburatör ve bırsuru atesleme elemanı degısımı yapılmıs ancak hıc bırı care olmamıstı. bende sans eserı oraya gıttım 4 senedir en ufaktan en buyuk seye kadar orda yaptırıyorum benım yapamayacagım seylerı. fiyatı makul ustalar bılınclı 12-13 kışı calısıyor gultepe de zıncırlı kuyu mezarlıgının altında metrocıty nın tam arkası
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Alibeyköy de isik motor var eyube dogru giderken sagda kalıyor. Zamaninda kawasakide 5 yil calismis. Daha sonra kendi yerini acmis biridir. Uzun zamandır motorumu ona rmanrt ed4rim. Gozum arkada kalmaz. Isinin ehli ustadir
Esnaf adamdir
Ayni zamanda profesyonel yariscidir. Youtubede videolari war. Ufuk ışık. Isteyen olursa numarasini verebilirim.
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
98
herhangi bir ustaya güvenmek çok zor yani ucua yaptıralım derken daha pahalıya geliyor ve sonunda bıktım doğru yolu buldum servisten şaşmam artık en azından aynı şeyden ya şukadar daha ver deme şansı yok serviste dışarda yaptırıpda gene söktük uğraştık şukadar daha ver diyip senin hatan banane diyip tartışmaktansa servis daha iyi tabiki iyi ustalarda vardır ama benim çevremde yok sanırım adam motora yağ koyuyor fazla koyuyorki duman atsın yağ yakıyor diyip parasını alayım mantığında insanlarda var sonra yağı başka yerde değitiğimde sorun kalkıyor bence iyi bir ustayla tanışana kadar motoru herkeze kurcalatma sonra daha kötü oluyor motorumuzu seviyorsak biraz daha fazla verip daha emin ellerde olması gerekir bence
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
işte bu çok doğuru bişey:cat:

kısmen doğru ancak lütfen şunuda unutmayalım, adamlar bütün gün kir, pas, yağ içinde çoluğuna çocuğuna ekmek götürme derdinde.. onunda para kazanması gerekir. herkes gibi senin gibi benim gibi.. her tuttuğunu öpen ustalar zaten yoldan çıkmış onlara diyecek lafım yok.. ben yıllardır aynı ustaya giderim, haa çok mu ucuz her zaman değil, hiç mi fazla ödemedim bazen.. ama yeri geldi abi param yok dedim.. canın sağolsun dedi..

bence önemli olan bu dengeyi kurabilmek. hep bana hep bana olmaz..

Kocaeli - Special Bike (Kawa servisi) Özkan + Metin usta büyük küçük cc farketmez, motoru olsun yeter çözerler.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
herhangi bir ustaya güvenmek çok zor yani ucua yaptıralım derken daha pahalıya geliyor ve sonunda bıktım doğru yolu buldum servisten şaşmam artık en azından aynı şeyden ya şukadar daha ver deme şansı yok serviste dışarda yaptırıpda gene söktük uğraştık şukadar daha ver diyip senin hatan banane diyip tartışmaktansa servis daha iyi tabiki iyi ustalarda vardır ama benim çevremde yok sanırım adam motora yağ koyuyor fazla koyuyorki duman atsın yağ yakıyor diyip parasını alayım mantığında insanlarda var sonra yağı başka yerde değitiğimde sorun kalkıyor bence iyi bir ustayla tanışana kadar motoru herkeze kurcalatma sonra daha kötü oluyor motorumuzu seviyorsak biraz daha fazla verip daha emin ellerde olması gerekir bence

her servis ayni degil ve hepsi iyi degil. ama genede benim servisim cok iyi cok memnunum diyorsaniz adini verebilirsiniz elbelt birilerine yardimci olacaktir.
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
98
benim motorum honda cbf150 ümraniye d&b honda ya gidiyorum şimdilik memnunum en azından kandırma değilde yaptırdığım işlemlerden sonra ne gibi şeylerle karşılaşabilirim söylüyor bende ona göre davranıyorum
ama söylemese bende işi bilmesem onlar zarar verdi diye düşünücem belki yani müşteriye karşı dürüst ve saygılılar daha geri dönüş yapmadım
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kağıthane sürat motorun fiyatları uygun. adamlar apacheleri, cbf150 leri oyuncak gibi topluyorlar.bugün birde bandit 650 gördüm orda. hadi hayırlısı:cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
tek kelime ile mototriple, yıllardır giderim çok memnunum, çok bilgililer ve işleri ile kendileri uğraşırlar, çırak vs yoktur, her vida tork değerinde sıkılır,

performans yapmak isteyenler için bile hazırlıklar yapılır ve kendi dyno tezgahlarında alt devirden üst devire kadar çok ince ayarları yapılır. almanya da nasıl profesyonek bilinç ile çalışılıyorsa bura da da öyle

http://www.mototriple.com/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst