Motorunuz mu Üşüyooo =))

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bana özel mesaj atmayı dene bi istersen :cherry: :mrgreen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yani DİSHY yine yaptın yapacagını.. pembiş diye diye... al nakışlı pembiş motor... süper olmuş valla...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şok şeker :rendeer: erkeklere de mavi oluyo heralde :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yok onlara siyah, erkek adamı bozar renkli şeyler :queen: :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bu ne yaaaa:queen: :queen:

vallah harika olmuş, benim annem görse kesin aynısını yapmaya kalkar yaaa:queen:
Bir gün geldim PC ye örmüş bir dantel! Kızacağımı bildiğinden, öğrenmiş: Oğlum bu makineler tozu kendine çekiyor, korumuş olursun dedi :queen: Ses çıkarmadım. Ama ertesi gün klavyeye de bir tane ördüğünde işin mouse ye ve Flash Disc e kadar uzanacağını anlayarak ''Anneciğim, bu aletler ısınıyor, elektrik arkı yapıyor maazallah yangın çıkar'' dedim de bıraktı hevesini:queen: :queen:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
bu gercek olmaz ya photoshop falandır.Bunu yapanda göz denen bişe kalmaz ya.baksanıza
 
Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
26
Motor örgüleri örenin göz ameliyatı masraflarıyla türk parasıyla 5 bin dolar.:)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
"Güneşe gölge, yağmura süzgeç." İşe yaramaz bunlar :queen:

Hem de pembe:cyclopsan
:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
hayatım boyunca kadınların örgü yapmasını tasvip etmedim.bence daha güzel yapılacak şeyler omalı,haksız mıyımm?

Ama ne güzel muhabbet etmişsiniz .inan çok güldüm.beni güldürdünüz allah da sizi güldürsün.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mükemmel ötesi bişe olmus yaws sabah sabah delirdim burda gülmekten :queen::queen::queen:
Allahta seni güldürsün tubiş ellerine sağlık :cat::cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
tarih öncesi konular itinayla hortlatılırrrrr :)


hakkaten motor tam bi ev hanımı motoru olmuş valla eskilerde tv'ler felan böyle nakışlı süslemelerle örtülürdü ya bu biraz abartılım sarılmış beaaaaa emeğine sağlık dişçi abla:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şu sıralar atkı örüyorum arkadaşlar, malum kış geliyor, aşkımız üşümesin.. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst