alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 13 Eki 2006 #41 Yamaha ta ingiltereden anahtarlık yolluyo biz bi kaşkol bi atkı sipariş verdik hala gelecek............ Dişi başladın mıı şiparişlere???????:queen:
Yamaha ta ingiltereden anahtarlık yolluyo biz bi kaşkol bi atkı sipariş verdik hala gelecek............ Dişi başladın mıı şiparişlere???????:queen:
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 16 Eki 2006 Konu Yazar #42 hayır fiyatta anlaşamadımmm :mrgreen: :queen:
beetle65 Katılım 2 Eyl 2005 Mesajlar 316 16 Eki 2006 #43 PARA ÖNEMLİ DEĞİL :queen: GÜSELL OLSUN YETER :cat:
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 16 Eki 2006 #44 Valla kış geldi siparişler yok halaaaaa...... :queen: :queen: :embe:: :embe:: :embe:: :embe:: bu kıza söyleyim bari......:queen:
Valla kış geldi siparişler yok halaaaaa...... :queen: :queen: :embe:: :embe:: :embe:: :embe:: bu kıza söyleyim bari......:queen:
yasin08 Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 388 16 Eki 2006 #45 acayip bişey enteresan acaba yola tutunur mu?:queen: kışlık bi motor olmuş walla:queen: :queen:
piriyatel Katılım 7 Mar 2006 Mesajlar 115 17 Eki 2006 #46 çok tatlı olmuş evin bi köşesine koy bide üzerine dantel örttümmü süper
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 5 Mar 2007 Konu Yazar #48 Nerden buldun kız topiği :cat: Ör işte kendine :mrgreen:
illegalrider Katılım 1 Mar 2007 Mesajlar 528 5 Mar 2007 #50 asdasdasdafs süper yaa fazla soze gerek yok teyzemler olayı bitirmiş
dunpa Katılım 20 Kas 2005 Mesajlar 490 6 Mar 2007 #51 bayanların hastalığıda bu işte, herşeye bir örtü, herşeye bir kılıf uydurma :queen:
serdar10 Katılım 10 Ocak 2007 Mesajlar 14 7 Mar 2007 #52 yazmadan duramıcam bunun yazlık olanıda varmı ? çok komik olmuş
Discordian Katılım 16 Nis 2006 Mesajlar 943 7 Mar 2007 #53 tahmin etmem lazımdı pembe bişeyle karşılaşıcağmı çeyizinde de varmı böle bişey :mrgreen:
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 7 Mar 2007 Konu Yazar #54 Çeyiz mi :silent: Yoooo, çeyiz falan yok,aklımız fikrimiz motor :mrgreen: :queen: :queen:
ozkansava Katılım 27 Tem 2006 Mesajlar 1,578 7 Mar 2007 #55 dishy' Alıntı: Çeyiz mi :silent: Yoooo, çeyiz falan yok,aklımız fikrimiz motor :mrgreen: :queen: :queen: Genişletmek için tıkla ... Bir motor bulup evlendirelim seni dishy.İstemeyede Mt ailesinin kapılarını açarız olmaz mı?:queen: :queen: :queen:
dishy' Alıntı: Çeyiz mi :silent: Yoooo, çeyiz falan yok,aklımız fikrimiz motor :mrgreen: :queen: :queen: Genişletmek için tıkla ... Bir motor bulup evlendirelim seni dishy.İstemeyede Mt ailesinin kapılarını açarız olmaz mı?:queen: :queen: :queen:
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 7 Mar 2007 Konu Yazar #56 Benim motorum zaten var ki :mrgreen: :queen: Evlilik için zamanımız var henüz :wiinkk:
ozkansava Katılım 27 Tem 2006 Mesajlar 1,578 7 Mar 2007 #57 dishy' Alıntı: Benim motorum zaten var ki :mrgreen: :queen: Evlilik için zamanımız var henüz :wiinkk: Genişletmek için tıkla ... Allah tamamına erdirsin.:queen: :queen: :queen:
dishy' Alıntı: Benim motorum zaten var ki :mrgreen: :queen: Evlilik için zamanımız var henüz :wiinkk: Genişletmek için tıkla ... Allah tamamına erdirsin.:queen: :queen: :queen:
xxxxx Katılım 19 Kas 2005 Mesajlar 2,946 14 May 2007 #58 dişi benim için örmüş bu motoru:mrgreen: ama tam son iki x ini koycakken yumak bitmişale: :salut:
crazyrider Katılım 20 Nis 2007 Mesajlar 441 14 May 2007 #60 ya super olmus koptum resmen benım dereye ucan motoru cıkarttıgımda bende yapayım barı cok guzel olmus yaw
ya super olmus koptum resmen benım dereye ucan motoru cıkarttıgımda bende yapayım barı cok guzel olmus yaw