Motorunuz mu Üşüyooo =))

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
motorli9.jpg
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sanirim bizim mahalenin nineleri biraz el atmis motora. Kermes gunu motoru gibi olmus walla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senmi ördün bunu..:p
S&S
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ellerine saglik cok guzel ormussun..:queen: benim xr600r a da orebilirmiisn..:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dishy
bak motora kazak örerek üşümesini engelleyemezsin. soba kurman lazım.
benzin deposunu üzerine ateş yak bak birdaha motorun üşüyor mu? :queen:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
yuh yani :p milletin işimi yok nedir anlamamki böle şeylerle uğraşacak zamanı nerden bulurlar :silent: ben boş zaman bulupta motorumu yıkayamıyorum yahu :pr:

ama genede çok şirin olmuş bizim burcu görmesin hemen aynısını yapar :p
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
dishy kaç numara şiş kullandın annem soruyoda oda örcekmis:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
:mrgreen: :mrgreen: alemsiniz yaaa ben nerden biliyim el örgüsü mü değil mi :queen:

ben beceremem bee böle şeyler :cherry:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
yok arkdaşlar bu kesin Haroşe :p 2 alltan bi üstten yapmışlar :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Banada bi kaşkolla bere........kim örüyo dishy mi????
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
valla sizde olmasanız yüzümüz'de gülümseme olmayacak hay allah(c.c)sizden razı olsun ya.:)
Tabi bunu örüp !yok ben örmedim asi bir motosiklet'ciyim diyen dishy den'de:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst