Bazen "çok mu takıyoruz" diye düşünüyorum.
Dün şirket yetkilisi olarak TBMM'ye gittim. Bir evrak varmış, onu aldım. Yolda giderken XV950 gördüm bir tane. Sıkışık trafikte aralara girerek sıyrılmaya çalışıyordu. Boyunluk takmış, burnuna kadar da çekmiş, kafada kask yok, eller çıplak, ayakta bağcıkları bağlanmamış bir bez ayakkabı(neydi? hani şu bir ara hee converse) , üstünde deri görünümlü günlük ceket (bakın motosiklet ceketi falan değil, herkesin giydiği ceket) ve altta düşük bel kot pantolon ile pantolon ile gömleğin arasından el sallayan boxer.
Düşündüm de, benim motora binmek için hazır olmam 15 dk sürüyor. :cherry: