Motorun yağı değiştim Ses gelmeye başladı

Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
4
Merhabalar. Hyosung Gd 250 r motorumun yağını değiştirdim yetkili serviste.

Castrol yerine motul yağ denilen yağdan koydular.

Fakat 60 km hız yapıp debriyaja basıp frenle yavaşladığım da motordan ses geliyor. Gelen ses ince halde " vuuuuu " şeklinde bir ses.

Motor daha yeni 1.000 km de. İlk yağ değişimi yapıldı.

Sorun nedir arkadaşlar siz daha iyi bilirsiniz ben pek anlamıyorum. Konuyla ilgili beni aydınlatırsanız sevinirim
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
171
bende motul yağ kullanıyorum kendim değiştirdim bi sıkıntı olmadı yağ seviyesini kontrol et
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Ucuza alcam diye ya sahtesini aldınız ya da en düşük seviyesi olan 3000 aldınız.

Normalde motul öyle bir sea yapmaz hatta yason sesi tamir bile eder (:)
Ancak piyasada çakma motul zirla. Birde motul 3000 serisi en düşük seri olduğu ici bir çok yağdan kötü.
5100 veya 7100 dışındakiler tavsiye edilmiyor
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
MOTÜL MOTÜL MOTÜL bu yağın orjinalinde hata olmas şansı yok motorunuzu servise götürüp baktırmanızda fayda var yüksek ihtimal başka bir sorun olabilir...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Motül ama koydugunuz yag nedir ? 3000 serisi mi 5100 yada 7100 ? Belki motorunuza uygun olmayan bir yag konuldu bilemiyorum
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
498
Şaşırtıcı, oysa ki iyi bilirdik MOTUL'ü. Ben hala sorunun farklı bir nedenle meydana geldiğini düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst