- Konu Yazar
- #1
Merhabalar. Hyosung Gd 250 r motorumun yağını değiştirdim yetkili serviste.
Castrol yerine motul yağ denilen yağdan koydular.
Fakat 60 km hız yapıp debriyaja basıp frenle yavaşladığım da motordan ses geliyor. Gelen ses ince halde " vuuuuu " şeklinde bir ses.
Motor daha yeni 1.000 km de. İlk yağ değişimi yapıldı.
Sorun nedir arkadaşlar siz daha iyi bilirsiniz ben pek anlamıyorum. Konuyla ilgili beni aydınlatırsanız sevinirim
Castrol yerine motul yağ denilen yağdan koydular.
Fakat 60 km hız yapıp debriyaja basıp frenle yavaşladığım da motordan ses geliyor. Gelen ses ince halde " vuuuuu " şeklinde bir ses.
Motor daha yeni 1.000 km de. İlk yağ değişimi yapıldı.
Sorun nedir arkadaşlar siz daha iyi bilirsiniz ben pek anlamıyorum. Konuyla ilgili beni aydınlatırsanız sevinirim