Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Haz 2009
- Mesajlar
- 953
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motoru alalı 1.5 ay oldu arkadaş ay sonu hallederiz devir işlemlerini felan dedi şimdi arıyorum teli kapalı motorun ruhsatı bende ama üzerime degil bu motorun satışını nasıl alabilirim ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
2008 model tvs apache
birde üzerime almazssam ne gibi sorunlar beni bekliyor yazarsanız sevinirim şimdiden tesekkürler..:cat:
2008 model tvs apache
birde üzerime almazssam ne gibi sorunlar beni bekliyor yazarsanız sevinirim şimdiden tesekkürler..:cat: