Honda kullandığın halde bu kadar soru soruyosan kim bilir çinli motor kullansan bunun kaç katını soracan :cherry:
Alırsan Honda pantolonda gider Donda adam bu imzayı gördükten sonra ayarları bozulmuşHonda kullandığın halde bu kadar soru soruyosan kim bilir çinli motor kullansan bunun kaç katını soracan :cherry:
Ya ben onu cidden kafiyeli bulduğum için yazıyorum, arada ayarları bozulan oluyo ama açıklayınca ikna oluyolar :mrgreen:Alırsan Honda pantolonda gider Donda adam bu imzayı gördükten sonra ayarları bozulmuş![]()