- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gayet normal giderken dırırırı-tık yapıp duruyor, sonra çalıştırmak için 5-10 saniye beklemem gerekiyor. Her zaman değil de, arada sırada yapıyor bunu. Sizce nedeni ne olabilir? Karbüratörden mi kaynaklanıyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
arkadaş benim açtığım konulara neden hiç cevap verilmiyor anlamıyorum. Nickten dolayı troll falan mı sanıyorsunuz acaba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
arkadaş benim açtığım konulara neden hiç cevap verilmiyor anlamıyorum. Nickten dolayı troll falan mı sanıyorsunuz acaba.