motorun arazide tekleyip stop etmesi sorunsalı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gayet normal giderken dırırırı-tık yapıp duruyor, sonra çalıştırmak için 5-10 saniye beklemem gerekiyor. Her zaman değil de, arada sırada yapıyor bunu. Sizce nedeni ne olabilir? Karbüratörden mi kaynaklanıyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

arkadaş benim açtığım konulara neden hiç cevap verilmiyor anlamıyorum. Nickten dolayı troll falan mı sanıyorsunuz acaba.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Niye cevap verilmiyor? Çok basit. Motorun kullanıcısı TR de çok az.
Belki forumda hiç yok.
Bu motor TR ye çok az geldi. Geldiği zamanda kimse kıymetini anlayamadı.
Ben dahil. :jocolor:
O zamanlar Afr. Twin kullanıyordum.:cherry:
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
ismini ve resmini daha kadınsı yap, mesajlar sel olur, önünde duramazsın
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Drz'lerin egzantrik gergi "kronik" problemi var , konuyu yabancı forumlarda aratın , çözüm olarak çoğunda"manuel" gergi uydurulmaktadır.

Muhtemelen sorun bu , öneri motoru çalıştırmadan gergiye baktırın , sorun bu ise sübab ayarlarını ve zamanlamayıda gözden geçirin.

Diğer ve daha basit ihtimal , karbürator şamandra takılı kalıyor/ayarsız/içine benzin almış.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Sadece Arazide oluyor ise,
DEPO HAVA ÇIKIŞINDAKİ HORTUMA çamur doluyor olabilir,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst