Motorumun ruhsatını kaybettim ne yazpmalıyım ACİL YARDIM

Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
152
Merhaba arakadaşlar vereceğiniz bilgilere acilen ihtiyacım var.ruhsatımı kaybettim ne yapmam gerekiyor,karşılaşabileceğim sorunlar ve yapmam gerekenler hakkında acilen yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Öncelikle geçmiş olsun.
İlk iş senin ikametgah adresine en yakın karakola gideceksin ve ruhastımı kaybettim diyeceksin, senden nüfus cüzdanı fotokopisi(2 adet) isteyecekler ve tutanak hazırlayacaklar. Bu tutanakla seni merkez şubede kayıp ruhsat işlerine bakan birime sevk edecekler ve orada kayıp bildirimin bilgisayara işlenecek. Bundan sonra para da olmalı yanında, sigorta çıkardığın yere git ve ruhsatını kaybettiğini - büyük ihtimal poliçede gitmiştir, oradan sana aslını versinler- söyle sana ek-... birşey adını unuttum dolduracaklar, 2 adetti sanırım. Onunla muayeneye gideceksin ve tabii motorunla ama istersen önce trafik şubeye git hallerini ve hatırlarını sor, belki başka birşeyde isterler. Neyse muayene oldun ve aldığın bütün kağıtlarla ve para ile trafik şubeye git, senden dilekçe ile başvurmanı isteyecekler; dilekçeni yaz işleme koydurt ve bu belgelerle birlikte polis memurumuza ver, o da işin durumuna göre parayı aldıktan sonra şu gün ruhsatını al diyecektir.

İşin özeti böyle ama biraz uğraşacaksın, mukadderat.
Kayıp ilanıda gazeteye verip, onu da saklasan iyi olur demişlerdi bana.

Sonuç: Bu memlekette kendini kaybet ama resmi evrak, belge, vs asla:queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle geçmiş olsun.
İlk iş senin ikametgah adresine en yakın karakola gideceksin ve ruhastımı kaybettim diyeceksin, senden nüfus cüzdanı fotokopisi(2 adet) isteyecekler ve tutanak hazırlayacaklar. Bu tutanakla seni merkez şubede kayıp ruhsat işlerine bakan birime sevk edecekler ve orada kayıp bildirimin bilgisayara işlenecek. Bundan sonra para da olmalı yanında, sigorta çıkardığın yere git ve ruhsatını kaybettiğini - büyük ihtimal poliçede gitmiştir, oradan sana aslını versinler- söyle sana ek-... birşey adını unuttum dolduracaklar, 2 adetti sanırım. Onunla muayeneye gideceksin ve tabii motorunla ama istersen önce trafik şubeye git hallerini ve hatırlarını sor, belki başka birşeyde isterler. Neyse muayene oldun ve aldığın bütün kağıtlarla ve para ile trafik şubeye git, senden dilekçe ile başvurmanı isteyecekler; dilekçeni yaz işleme koydurt ve bu belgelerle birlikte polis memurumuza ver, o da işin durumuna göre parayı aldıktan sonra şu gün ruhsatını al diyecektir.

İşin özeti böyle ama biraz uğraşacaksın, mukadderat.
Kayıp ilanıda gazeteye verip, onu da saklasan iyi olur demişlerdi bana.

Sonuç: Bu memlekette kendini kaybet ama resmi evrak, belge, vs asla:queen:

Askerde silah kaybetmek, sivilde ruhsat kaybetmekten daha iyi sanırım.
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
152
off bune ya:pr:bilseydim ruhsatı boynuma iple asar öyle dolaşırdım.kahretsin ya.neyse verdiğin bilgiler için teşekkürler.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
harbiden yuh yani bi ara lasitiklerin havasını fallan isterler diye korktum
:D
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
152
ohh bee nasıl mutluyum bilemezsiniz,nasıl rahatladım anlatamam ruhsatımı buldum.kabusum olmuştu yahu gece uyuyamadım bir türlü neyseki giysi dolabımın içinden pantolonun cebinden çıktı.yaşasınnn.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
ohh bee nasıl mutluyum bilemezsiniz,nasıl rahatladım anlatamam ruhsatımı buldum.kabusum olmuştu yahu gece uyuyamadım bir türlü neyseki giysi dolabımın içinden pantolonun cebinden çıktı.yaşasınnn.

bende kaybetmiştim bir ara sonra 5 6 saat aramlarım sonucu bulmuştum nasıl sevindim anlatamam belki motor çalınsa bulsam o kadar sevinmezdim anlıyorum seni :)
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
152
bende kaybetmiştim bir ara sonra 5 6 saat aramlarım sonucu bulmuştum nasıl sevindim anlatamam belki motor çalınsa bulsam o kadar sevinmezdim anlıyorum seni :)

ya inan arkadaşım olay gözümde o kadar büyümüştüki kendi kendime motoru kapatıp bırakayım dedim bir ara yahu.neyseki kurtuldum..
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Ben Ruhsatlıgın Icınde Her Zaman Bir Not Bırakırım ;
Bulunması Halinde
053x xxx xx xx Numaralı Telefondan Ulaşabılırsınız
Gibisinden Bir Not Yazarım Tavsiyede Ederim Çünki Bulan Kişinin Hiçbir İşine Yaramaz Ve Sahibini Arar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst