Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hocam hayırlı olsun, magazada incelemistim o makinayı, viragoya cok benziyor ve cok estetik bi durusu var gibi, ama boyut olarak aynı tarzdaki arkadaslarına göre biras kücük gelmisti gözüme, ama görünüs olarak gercekten cok güzel makina, iyi günlerde..
evet dostum hayırlı uğurlu olsun. İyi sattın kasketliye. pazaar keşke foto çekseymişiz. Yanına gelemedim motorun arızası yüzünden en yakın zamanda uğrayacam. Kazasız sürüşler.