motorumu yeniledim

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
11 ay kullandığım mondial scooter ımı satıp bunu(bisan rodstar 250)aldım.
sizlerle paylaşmak istedim.
fotoraffc1.jpg

fotoraf000np9.jpg

fotoraf00qt0.jpg
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hayırlı olsun
Allah kazadan beladan ve kem gözlerden korusun :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
yenı motorun hayırlı olsun kazsız belasız gule gule kullan ınsallah:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsunk kazasız belasız ıns.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun , kazasız belasız insalla , şık duruyor
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Hayirli Olsun Dostum Allah Kaza Bela Vermesin:cat:BIDE ZAMANLA MOTOR HAKKINDA BILGI VERIRSEN SEVINIRIZ TESEKKURLER
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hocam hayırlı olsun, magazada incelemistim o makinayı, viragoya cok benziyor ve cok estetik bi durusu var gibi, ama boyut olarak aynı tarzdaki arkadaslarına göre biras kücük gelmisti gözüme, ama görünüs olarak gercekten cok güzel makina, iyi günlerde..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzeeeeeel güzeeeeeeeel elinizde teknik veriler varsa bizlerle paylaşabilirmisiniz.
Veee,V motor yani tork makinası,öylemi?:wiinkk:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
115
evet dostum hayırlı uğurlu olsun. İyi sattın kasketliye. :) pazaar keşke foto çekseymişiz. Yanına gelemedim motorun arızası yüzünden en yakın zamanda uğrayacam. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
vay be ne duygudur o yanındaki babanmı bende motorumu aldıgımda babam yanımdaydı çok güzel bir duygu.hyrlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst