motorumu sattım :(

Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
az önce honda beat im sattım içim acıyo bunu siz motorcu abilerim ve arkadaşlarımla paylaşmak istedim sanırım bir süre yürümek zorunda kalıcam ve vitesli bir motorla yeni bir metal at alarak aranıza motorize olarak takılmaya devam edicem vitesli başlangıcı için ybr 125 düşünüyorum bu arada mümkün se yorumlarınız herkese marmaristen selamlar :salut:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Geçmiş olsun abi.Zor olsa gerek.En kısa zamanda yeni motoruna kavuşman dileğiyle.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
geçmiş olsun dostum motorsuzluk zordur heralde hiç kalmadım allahta motorcuları motorsuz bırakmasın
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
bbrr abi tabi senle tanışmayı isterim motorcu abilerimden öğreneceğim çok sey var destek olduğunuz içinde hepinize teşekkürler
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
motorcunun iki tekerden uzak kalması gerçekten zordur. ama zaten alacakmışın dert etme.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş uzuldum ama neyse yerseyde bir hayır vardır kafana takma
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
çok saolun yaa bu sabah ilk kez yürüyerek işe geldim bitmedi bu hain yol destekleriniz olmasa daha kötü olcaktımm saolunn iiki varsınız motorcu kardeşlerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst