Motorumu sattim yeni motosiklet arayisindayim

Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
ilk motosikletim olan cbr250r imi sattim. Yeni motosiklet arayisina girdim fakat ne alacağim konusunda kararsizim sizin gorusleriniz benim icin ömemli.
Butcem 20.000 lira, tarz olarak touring bakiyorum. Gsx650f, cbf600, er6f, nc700x,fazer6 arasinda kaldim biraz arastirdim ama pek fazla bilgi bulamadim.
Gsx650f 4 silindir sesi ve ivmelenmesi yeterince tatmin eder diye dusunuyorum ama pek bir piyasasi ve kullanicisi yok sanirim
Cbf600 2008 model ve ustu enjeksiyonlu modelleri az sayida satilik kullananlar genel olarak memnun. Modeline gore o para verilir mi?
Er6f yeni kasasi cok guzel 3lu canta seyiyle hos duruyor kawasaki parcalari pahali diye biliyorum bakimlari beni uzer mi?
Nc700x aklima en cok yatan motor ama kisa surede niye nc750 yi cikarttilar cok fazla mi eksigi vardi?
Fazer6 fazlasiyla guclu makina gidiyor ama frenleri berbat deniliyor.

Arasinda kaldigim motorlar icin bilgi verebilirseniz cok minnettar olurum.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Bende nc 700x var gayet memnunum fakat 4 silindir sesi duymak icin satiyorum cok sessiz motor azicik gurultu yapalim diyorum bakalim hayirlisi

Gsx650 f benmde cok ilgimi crkti fakat bazilari 9 litreye kadar cikmis yakitolarak oda baya bi pahaliya geliyir
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
AEA nin 2. El fazer videosu vardi. Frenler r1 freni idi.

Yorumun icin tesekkur ederim. 2003e kadar uretilen fazerlarda r1 freni varmis 2004 model ustunde fren ve amortisor sikintiliymis biraz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Bende nc 700x var gayet memnunum fakat 4 silindir sesi duymak icin satiyorum cok sessiz motor azicik gurultu yapalim diyorum bakalim hayirlisi

Gsx650 f benmde cok ilgimi crkti fakat bazilari 9 litreye kadar cikmis yakitolarak oda baya bi pahaliya geliyir

Nc700 den sonra yakit konusu biraz uzebilir :)
Nc700den cogu kisi memnun fakat nc750yi cok kisa surede cikartmalarinin sebebi ne acaba o yuzden kararsiz kaldim ben :)
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Kusura bakma ama benim önerim farklı olacak,çünkü bende bi kaç ay sonra 250cc motorumu satip hemen hemen senin bütçen kadar bir bütçeyle birşey almayi düşünüyorum ve tercihim vfr 800 olacak gibi duruyor,tek maşa,çift egzoz, vtech motor olmasından ötürü..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Yorumun icin tesekkur ederim. 2003e kadar uretilen fazerlarda r1 freni varmis 2004 model ustunde fren ve amortisor sikintiliymis biraz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------



Nc700 den sonra yakit konusu biraz uzebilir :)
Nc700den cogu kisi memnun fakat nc750yi cok kisa surede cikartmalarinin sebebi ne acaba o yuzden kararsiz kaldim ben :)

Sebebini bilmem.ama aradaki 5 hp 50 cc farkin bedeli ortalama 5000 Tl 2. Elde
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Bana göre CBF600 veya ER-6f (ABS'lisinden) tercih edilir. İkinci el ilanlardan hangisi denk gelirse. Bakım ve yedek parça fiyatı uygun olan motor pek yok. O yüzden o fark var olsa bile bu ikisi arasında dert etmeye değecek bir fark olmayacaktır. Ducati ve BMW dışındakilerin veya -Japonların diyeyim- genelde birbirine yakın.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
178
Nacizane onerim cbr500r
Ss gibi sanilsada bence 10 numara touring motor abs olmasida arti
Ben cok begendim
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Cbr 500 cok zayif kacar uygun fiyatli nc 700s de dusunule bilir 18 civari full aksesuar temiz makinalar var
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
Kusura bakma ama benim önerim farklı olacak,çünkü bende bi kaç ay sonra 250cc motorumu satip hemen hemen senin bütçen kadar bir bütçeyle birşey almayi düşünüyorum ve tercihim vfr 800 olacak gibi duruyor,tek maşa,çift egzoz, vtech motor olmasından ötürü..

Aslinda vfr800de benim çok hosuma gidiyor seceneklerimin arasina koydum biraz arastirayim tesekkur ederim onerin icin.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
Sebebini bilmem.ama aradaki 5 hp 50 cc farkin bedeli ortalama 5000 Tl 2. Elde

Aynen oyle o yuzden kararsiz kaldim. Internette 700 ile 750 arasindaki farklari bulamadim.
Bana göre CBF600 veya ER-6f (ABS'lisinden) tercih edilir. İkinci el ilanlardan hangisi denk gelirse. Bakım ve yedek parça fiyatı uygun olan motor pek yok. O yüzden o fark var olsa bile bu ikisi arasında dert etmeye değecek bir fark olmayacaktır. Ducati ve BMW dışındakilerin veya -Japonların diyeyim- genelde birbirine yakın.

Onerin icin tesekkur ederim. 2008 model ustu cbf600 pek yok. Er6f uygun fiyata bulursam alinacak motosiklet.
Nacizane onerim cbr500r
Ss gibi sanilsada bence 10 numara touring motor abs olmasida arti
Ben cok begendim

2 kisi uzun yol yapacagim icin 3lu canta seti takacagim ve artci icin oturus pozisyonu biraz sikinti o yuzden sattim 250r i
Cbr 500 cok zayif kacar uygun fiyatli nc 700s de dusunule bilir 18 civari full aksesuar temiz makinalar var

Nc700s biraz ruzgar aliyor diye biliyorum uzun yolda cok yorar diye dusunuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Nc700x super bir motor ve teknolojik makine cok memnun kalirsin..
Onerin icin tesekkur ederim.
Modeli eski makina almaktansa modelli motosiklet almak daha mantikli geliyor bana nc700x ve er6f aklima en cok yatan motosikletler aslinda ama nc700x in ne gibi eksikleri vardi nc750 yi cikarttilar sadece 50cc ve 5hp icinse nc700x alirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst