- Konu Yazar
- #1
Selamünaleyküm arkadaşlar bende cbf 150 var onu komple boyatmayı düşünüyorum geçen sene jantları siyaha boyamıştım sprey boyayla 1 sezon olmadan soyulmalar başladı hiç zımparalamamıştım direk boyamıştım şimdi bende komple boyatmayı düşünüyorum neye dikkat etmem gerekir bir yerden komple boya için grenaj hariç 500 TL teklif aldım.fiyat uygunmudur? Ayrıca bu malzemeleri ben alsam boyaya bilir miyim? Boya olarak ne almam gerekiyor yıllar içinde tekrar deforme olma durumu söz konusu olur mu? Bir boyayı ufak fırça ile sürerek mi boyamak lazım yoksa tabancalı şekilde mi? Siz tecrübeli üstad lardan öneriler ve görüşler beklemekteyim teşekkür ederim saygılar