Motorumu çalmaya çaıştılar

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Eczanelerde olmaz. Silah ve silah ekipmanları satan yerlerde bulabilirsin genelde. Bir de kavga esnasında kaskınıza güvenmeyin. Aynı zamanda sizin için dezavantaj olabilir. Kaskın alt kısmını yakalayıp çekebilirse karşınızdaki çekiştirdiğinde kayış boğazını sıkıyor ve nefessiz kalıyorsunuz aman ha
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bu biber gazı nereden alınıyor acaba?
İstanbulda isen karaköy ve eminönünde bol bol var. 10 tl. Bazı çakallar aynı markayı 20-25 tl den satmaya kalkıyor.

Eczanelerde olmaz. Silah ve silah ekipmanları satan yerlerde bulabilirsin genelde. Bir de kavga esnasında kaskınıza güvenmeyin. Aynı zamanda sizin için dezavantaj olabilir. Kaskın alt kısmını yakalayıp çekebilirse karşınızdaki çekiştirdiğinde kayış boğazını sıkıyor ve nefessiz kalıyorsunuz aman ha
Kayışın sıkması bir yana, kask kavga esnasında kafanızda olursa Allah korusun boynuınuzun kırılmasıda kolay olur. Kaskı cıkartıp bi kısıye vurabılırsın ama biber gazını 3-5 kişiye sıkar ortadan kaybolursun. Bence en temizi.
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
teşekkür ederim cevap yazan okuyan ve tavsiye veren herkese. biber gazını tarif ettiğiniz şekilde kullanmak çok güzel ancak eldivenle sıkmak problem oluyor. zaten eldiven elimdeyken kaba yapısı nedeniyle cebimden bile çıkaramam. en benim diyen adam bile en fazla 2 kişiyi devirir diye düşünüyorum. daha fazlası için erkekliğin %90 lı kuralını uygulamak lazım
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Ben biber gazını ne olur ne olmaz diye , ulaşabileceğim en kolay yerde taşıyorum. Umarım kullanmama gerek olmaz. Yada en mantıklısı olan %90 değil ,%99 kuralı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst