- Katılım
- 18 Ocak 2011
- Mesajlar
- 1,095
eczanelerde olması lazım kardeşim.bu biber gazı nereden alınıyor acaba?
sanada çok geçmiş olsun ygk kardeşim Allah beterinden korusun. onlarıda dünyanın en kötü durumundaki insanlardan da daha beter yapsın inşallah.