- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar iş yerinin önünde motorumu park ettim. hep direğe bağlardım ama bu gün pazar kurulması nedeniyle direğin önünde araç vardı araya giremedim. tam kapının önünde direksiyon klidini kitleyip arka tekeri amartisöre zincirle bağladım.
işim çok daha uzundu tesadüf ekmek almaya çıkmak için kapıyı bir açtım motor yok. kafamı çevirmemle motoru gördüm. üç kişi iki kişi önden bi kişi arkadan yüklemişler götürüyorlar. bir anlık sinirle bağırarak üstlerine koştum ve birini devirdim. çıktım üstüne bu arada diğer ikiside beni dövmeye başladı. bir kaç saniye de komşular ve iş yerinde dayım koşarak yanıma yetiştiler ancak yetişene kadar bi temiz dayak yedim diyebilirim. üçüde kaçmaya çalıştı birini yakaladık ve polisi aradık. bu arada motorda kavga esnasında yattı sol sinyal ayna kırıldı depo biraz içe göçtü ve fulleyeli 4 km olan benzin deposunun hemen hemen yarısı boşalmış.
canım çok sıkıldı bütün olanlara
işim çok daha uzundu tesadüf ekmek almaya çıkmak için kapıyı bir açtım motor yok. kafamı çevirmemle motoru gördüm. üç kişi iki kişi önden bi kişi arkadan yüklemişler götürüyorlar. bir anlık sinirle bağırarak üstlerine koştum ve birini devirdim. çıktım üstüne bu arada diğer ikiside beni dövmeye başladı. bir kaç saniye de komşular ve iş yerinde dayım koşarak yanıma yetiştiler ancak yetişene kadar bi temiz dayak yedim diyebilirim. üçüde kaçmaya çalıştı birini yakaladık ve polisi aradık. bu arada motorda kavga esnasında yattı sol sinyal ayna kırıldı depo biraz içe göçtü ve fulleyeli 4 km olan benzin deposunun hemen hemen yarısı boşalmış.
canım çok sıkıldı bütün olanlara