Motorumu aldım vatana millete hayırlı olsun:D

Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
11
beyler motor aldım sonunda 0 Mondial 150 hs aldım yardımlarınız için tşkler
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
çoook hızlı olduğunu söylemişmiydim. Nerdeyse alıyorum la aldım topiği beraber açıldı :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
11
image2232ht.jpg[IMG] buyrun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun sağlıcakla sıhhatle binesin..Kazan ,,belan yok-- umutların bol olsun..
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
hayırlı olsun.kazasız belasız sürüşler ilk motorum 150hs di güzel motordur tek sorun çıkarır aslında sorun degildir ama kayış kopar sana tavsiyem ilk kayış koptugunda git japon kaliteli bi kayış al 10 000 km soruın yaşamazsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moral bozmak yok :).........
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
hayırlı olsun güle güle kullan. dikkatli ol, kask tak, bugün değerini bir kez daha anladım.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
neden vatana millete hayırlı olcak ki:p:queen:


asıl sana hayırlı olsun allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst