- Katılım
- 31 Eki 2013
- Mesajlar
- 30
- Konu Yazar
- #1
Hepinize merhabalar, senelerdir hayalim olan Hyosung GV 250 yi sonunda aldım. Sorun şu ki motosiklet kullanmayı bilmiyorum ve izlemem gereken yol hakkında bir takım tavsiyelere ihtiyacım var. Kullanmayı bilen, tecrübeli bir arkadaşımla, boş bir arazide kendi motorumla öğrenmek mi yoksa özel ders veren bir hocadan bir miktar ders alarak öğrenmek mi son olarak honda nın güvenli sürüş eğitimine gitmek mi. Bu arada ehliyet kursları yönetmeliğin geç çıkması nedeniyle en erken haziran direksiyon sınavına kayıt verebiliyorlar bu sebeple ehliyet kursunda öğrenme gibi bir opsiyonum yok.