Motorumu Aldım Öğrenme Tavsiyelerine İhtiyacım Var

Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
30
Hepinize merhabalar, senelerdir hayalim olan Hyosung GV 250 yi sonunda aldım. Sorun şu ki motosiklet kullanmayı bilmiyorum ve izlemem gereken yol hakkında bir takım tavsiyelere ihtiyacım var. Kullanmayı bilen, tecrübeli bir arkadaşımla, boş bir arazide kendi motorumla öğrenmek mi yoksa özel ders veren bir hocadan bir miktar ders alarak öğrenmek mi son olarak honda nın güvenli sürüş eğitimine gitmek mi. Bu arada ehliyet kursları yönetmeliğin geç çıkması nedeniyle en erken haziran direksiyon sınavına kayıt verebiliyorlar bu sebeple ehliyet kursunda öğrenme gibi bir opsiyonum yok.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Honda guvenli surus egitimi en mantiklisi olan. Ehliyetsiz trafige cikmayin lutfen. Kazasiz belasiz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence de Honda sürücü eğitimi iyi bir başlangıç.

Hem üzerinde öğrenmek için cok güzel bir motorsiklet tercih etmişsiniz. Amerika'da eğitimleri 250cc Cruiser'larla veriyorlar.

Yüksek hacimli spor ve naked'lar apayrı aletler.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
hiç bişey bilmiyosanız bilindik bi hocadan (örn. rahmi barutçu veya honda akademi) desr almanızı öneririm. çünkü tertemiz hiç bişey bilmiyoken doğrusunu öğrenmek daha iyi. bildiğini zanneden bilgisizlerden öğrenerek kafanızı boş ve gereksiz bilgilerle doldurmaktan iyidir ders almak...
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
424
Motosikleti
Cruiser
Gayet güzel bir motor seçmişsin, güle güle kullan(man) için eğitim alman şart :).. Ehliyet var mı ? Hangi şehirdesin ?
Bu tip bilgileri daha açık yazarsan sana yapılan yönlendirmeler de daha isabetli olur diye düşünüyorum..
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
30
Hepinize zaman ayırıp cevapladığınız için ayrı ayrı teşekkür ederim. Rahmi Barutçu Akademisinden güvenli sürüş eğitimi almaya karar verdim.
Ne yani hazirana kadar ehliyet alamıyor muyuz ?

A2 seviyesindeki bir yönetmeliğin geç çıkması nedeniyle sürücü kursumun bana verdiği bilgi mayıstaki yazılı sınava kadar beklemek zorunda olduğum yönünde.
Gayet güzel bir motor seçmişsin, güle güle kullan(man) için eğitim alman şart :).. Ehliyet var mı ? Hangi şehirdesin ?
Bu tip bilgileri daha açık yazarsan sana yapılan yönlendirmeler de daha isabetli olur diye düşünüyorum..

Çok teşekkürler öncelikle, ehliyetim yok ancak 10 dk dan uzun mesafeye motorla çıkmayı düşünmüyorum, İstanbul' dayım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
424
Motosikleti
Cruiser
Eğitim konusunda gayet iyi karar vermişsin, eğitim veren yerler için yaşadığın yeri sormuştum :)
Eğer çok yakınında trafiğe kapalı bir alan yoksa hiç riske girme İstanbul orası.. Sakin bir yer düşünemiyorum :)
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
317
Ben kasımda a2 ye kayıt oldum. Suan arıyorum henüz belli değil diyorlar martta motor alıcam ne olcak şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Güncel ,, Ehliyet denildiği gibi şuan alamıyor muyuz ?
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
424
Motosikleti
Cruiser
Ben kasımda a2 ye kayıt oldum. Suan arıyorum henüz belli değil diyorlar martta motor alıcam ne olcak şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Güncel ,, Ehliyet denildiği gibi şuan alamıyor muyuz ?

18 olduysan bi sorun yok A2 alabilirsin..
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
424
Motosikleti
Cruiser
Yok ben 20 yaşındayım b ehliyetim var sadece kursa 2 ay önce kayıt olduk hala daha sınava giricem bekliyorum . Kursu aradım ne zaman olucak belli değil en erken ne zaman a2 direksiyon sınavı var onu merak ettim

Sorunu bayaa yanlış anlamışım.. 21 Martta olacakmış, 31 Martta da açıklanacakmış..
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
424
Motosikleti
Cruiser
Peki 21 martta oldu ve geçemedim o zaman ne olucak 2 3 ay bekliyicekmiyim �� yoksa 10 gün sonra yinemi giricem

Bir sonraki sınav Haziran'da yapılacakmış, o zamana kalırsın ama bunu düşünmek için çok erken bi sakin ol, merak etme geçersin :)
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
317
Yok abi ya benim babam motor düşmanı zar zor ikna oldu bana motor almaya anlaşmamiza göre bana Nisanda alınacak ti motor ama o zaman ehliyet olmuyor . Neden böyle oldu bu sistem 2 aydır sınava girmeyi bekliyorum ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst