- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
- Konu Yazar
- #1
MOTORUMUN BİR KAÇ RESMİ BUYRUN:cat:

Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-07-11
:cat::cat::cat::cat::cat:

Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-07-11
buda ben:queen:

Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-07-11
yorumlar!!
ilk resimde power pointten bişeler yapıyodum oda kayıtlı kalmış o yüzden biraz tip durmuş kusura bakmayın

Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-07-11
:cat::cat::cat::cat::cat:

Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-07-11
buda ben:queen:

Shot with Canon DIGITAL IXUS 60 at 2007-07-11
yorumlar!!
ilk resimde power pointten bişeler yapıyodum oda kayıtlı kalmış o yüzden biraz tip durmuş kusura bakmayın
Son düzenleme: