motoruma kar lastiği taktık

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Bu motorumun temiz halidir :) dün akşam o gördüğünüz bütün aksamlar aşırı araba otobüs takip etmekten çamur içindeydi. plaka bile kapalı haala mahsus açmıyorum çamurunu temizlemedim:)

motoruma kar lastiği taktık arkadaşlar. daha güzel gidiyo artık karlı sokaklarda :)

markamız :)
s380po8.jpg


s381ev2.jpg


s383nd6.jpg


arka tekerleğin sökülmesi anları... (ustamcığın haberi yok meşhur oldu:mrgreen:)

eksoz, sağ amörtisör ve dingil plakası havalı lokmayla söküldü.

s382hn7.jpg


janttan çıkan lastik

s384vb4.jpg


s385ur7.jpg


yenisin takılması...

s386vc7.jpg


deterjan sürüyoz kolay takılabilmesi için...

s387xa0.jpg


janta da sürülürmüş

s389mn0.jpg


arka takımlar...

s390cm8.jpg


hazır sökülmüşken görün sistemleri...

s391zu3.jpg


yeni lastiğin takılması

s392jz8.jpg


s393tm4.jpg


s393tm4.jpg


son çabalar :)

s394vr7.jpg


havası...

s395yf9.jpg


s396tl1.jpg


yerine takılması

s397dp5.jpg


s398zg4.jpg


havalı lokma...

s400zy0.jpg


sıra ön tekerlekte.

s401pl1.jpg


s402rd4.jpg


s403ik3.jpg


ön teker daha zor çıktı diyo ustamcım :)

s404sq2.jpg


bu esnada ben çayımı yudumluyorum :):):):mrgreen:

s414ls9.jpg


s407ny3.jpg


yeni lastiğin takılması...

s408le5.jpg


s409ps3.jpg


s410wq1.jpg


geri takıyoruz ...

s412iv6.jpg


s417wh3.jpg


arka tamam...

s419us1.jpg


ön tamam...

s418er6.jpg


kalın sağıcaklar.kazasız sürüşler arkadaşlar... siz koydunuz tabi garajlara ben bincem inşallah kış boyunca. hedefim bu. günde 2saat de olsa bineceğim fırsat oldukça:)
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İyi etmişsiniz hakkaten.Hayırlı olsun. Vakumlu lastik ise karda kalkışlarda teker pek patinaja kalmaz. (virajlarda gene dikkatli olmak lazım ama fren mesafesi ve kalkışta etkili olur muhakkak)

Ama sadece dişleri varsa(hamuru yazlık lastiğe göre farklı değil ise diğerinden pek farklı olmayacaktır durum)

Durum nasıl? Diğerine göre farketti mi biraz?
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Sadece diş varsa psikolojik olarak korunduğunu düşünmekten ötesine gitmez muhtemelen :)

Su tahliyesi daha iyi olur ama o da güzün ve baharın etkili olur(bilindiği üzere)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun bende 151 rs motoruma takmıştım,gerçekten çok faydası oluyor hele karda.
ben kendim çıkardım taktım lastikleri.


 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hayırlı olsun abi...Sorması ayıptır ne kadara mal oldu..Benim arka lastikde Duro değiştiricemde yaklaşık fiyat çıkartayım dedim...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İyi değil diyemeyiz, ne kadar ekmek o kadar köfte. Fiyatına göre iyi lastik tabi ki :cat: Ama sen yine de lastiğe çok güvenme, dikkatli sür :cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
vayyy sinan abime bak beee, hayırlı olsun bakalım ,, güle güle eskit mi denir ne denir se işte ondan , :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kar lastiği demek yanlış olur, ama dişlerin lug (türkçesi ile lag :p ) dizayn oluşu karda çamurda çekişi artırır
duro da bir çin lastiği kalitesi diğer çinliler kadar
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Rokko'ya mı taktırdın 115 YTL lik lastik.. ? 2 senedir scooter kullanıyorum daha ne kadar kullanırım bilinmez ama gidip lastiğe 115 vermem açıkçası..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Rokko'ya mı taktırdın 115 YTL lik lastik.. ? 2 senedir scooter kullanıyorum daha ne kadar kullanırım bilinmez ama gidip lastiğe 115 vermem açıkçası..

115 ytlmi :S
zealsunumun arka lastiğini değiştirip duro yapmıştım eridiğinden dolayı 25 ytl ye almıştım ?
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
İyi etmişsiniz hakkaten.Hayırlı olsun. Vakumlu lastik ise karda kalkışlarda teker pek patinaja kalmaz. (virajlarda gene dikkatli olmak lazım ama fren mesafesi ve kalkışta etkili olur muhakkak)

Ama sadece dişleri varsa(hamuru yazlık lastiğe göre farklı değil ise diğerinden pek farklı olmayacaktır durum)

Durum nasıl? Diğerine göre farketti mi biraz?

karlı yerlerde daha rahat gidiyorum asm. kayma çok azaldı. hele hele karların erimeye yakın hani kahverengi kum gibi olan yerlerde ise süper hızlı gidebiliyorum.
eskişehirde kış uzun sürüyo galiba :) ben olsam takmazdım

valla ben de takmıcaktım da işe gidip gelirken zor olmaya başlamıştı kıllı. iyi oldu bee :):):)

Rokko'ya mı taktırdın 115 YTL lik lastik.. ? 2 senedir scooter kullanıyorum daha ne kadar kullanırım bilinmez ama gidip lastiğe 115 vermem açıkçası..

işe gidip geliyom bende tubiş. toros çıkmıyo. motor daha iyi.:p

115 ytlmi :S
zealsunumun arka lastiğini değiştirip duro yapmıştım eridiğinden dolayı 25 ytl ye almıştım ?

scooter lastikleri pahalı oluyo o zaman. ne biliyi. biçok yere sordum esk.de heryerde 55lira.bi yerde 45 liraya buldum hemen taktım.:bounce:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
115 ytlmi :S
zealsunumun arka lastiğini değiştirip duro yapmıştım eridiğinden dolayı 25 ytl ye almıştım ?

dostum sen adanayla eskişehiri bir tutma buranın buzları hakkari deki dağlarda olmaz sen burda buzda bır saat motor kullan atarsın motoru bır kenara valla ben o motora eskı lastıklerı varken bındım varya 1 km yolu 10 dakıkada zor aldım yanı adana gıbı degıl dostum muazzam bır ayaz yerlerı buz yapıyor sonar driiiiiiiiiiffffffffft
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Bu kar tipilerin daha kalınları enduro tarzı olanlar varmı acaba malüm asfalt lastikler çok kayıyor.Daha fazla motorsuz yaşayamayacam ben...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
digiboy boşwer kardesim canından önemlimi verdiğin para isterse 200 olsun
zaten arka lastiğin kabak olmuştu iyi oldu değiştirdiğin dişli lastik yol tutuşunu artırır babamda mondial 125 mt var arka lastık 1 kaç kere fitille yama yapıldı
duro 3 50 lastıkle değiştirdim canavar gibi oldu en azından (cheng shing)
orjinal lastiklerinden daha iyi yol tutuşu mükemmel sen en iyisini yapmışsın zaten rokko hussara göre hantal kasa yapısı vs ..

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst