motoruma alarm taktım

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Şimdi gaza geliyorum.Ben de geçen gün motosikletimi yıkarken deponun ordaki bagajı söktüm.:)Yıllık temizliğim için.İçinden yaklaşık 8 tırnaklı beyaz plastikten bir soket çıktı.Alarmı direk buraya mı bağlayacağız.(not:Motosikletim 2009 model ama 2008 modellerde uzaktan çalıştırma+alarm vardı.Acaba direk buraya bağlayabilirmiyiz?Yani yapacağımız tek bir soketi takmak mı?)

evet yüzde doksandokuz alarm için ama soketteki kablonun yerleri değişik olabilir onları alarmın katoloğundan karşılaştırman lazın ki düzgün calışsın ayrıca bir tüyo motorukesinlikle calınmayacak veya kapalıgaraja koyorken sigortayı cıkarıp akım cekmesi önlenebilir ben öyle yaptım sigorta soketine 30cm kablo ekleyip kolay ulaşabileceğim yere aldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst