Hazer ıyıgunlerde kullan![]()
sağol... inşallah alarma hiç iş düşmez:mrgreen:
Hazer ıyıgunlerde kullan![]()
Şimdi gaza geliyorum.Ben de geçen gün motosikletimi yıkarken deponun ordaki bagajı söktüm.Yıllık temizliğim için.İçinden yaklaşık 8 tırnaklı beyaz plastikten bir soket çıktı.Alarmı direk buraya mı bağlayacağız.(not:Motosikletim 2009 model ama 2008 modellerde uzaktan çalıştırma+alarm vardı.Acaba direk buraya bağlayabilirmiyiz?Yani yapacağımız tek bir soketi takmak mı?)
sağol... inşallah alarma hiç iş düşmez:mrgreen: