- Katılım
- 26 Eyl 2005
- Mesajlar
- 129
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlarım bıldıgınız gıbı ıkı hafta once bı daelim 125 history almıstım ve cok keyıflıyım motorum yavas yavas kendıne gelıyo acılmaya basladı trafıkte bırkac agaz dalası ve bı surucuyu asagı ındırmeden baska bı vukaatım olmadı(zor aldılarelımden )... fakat ıukı gun once motorumu pakladım yıkadım ve bı gezeyım dıye cıktım taksıme dogru kırmızı ısıkta beklerken arkamdan bı polıs gelıyodu su 1200 luk endurolu olan ona yol vereyım derken eldıvenım gaza takıldı ve artık acılmakta olan motorum ondekı arabayla ınceden bı opustu polıs abı de cok kafa olm ne heycanlandın 1200luk 2006 bmw yı gorunce dedı o sırada carptıgım surucu boyle bı hısımla cıkıyodu arabadan hanı motoruz ya .... polıs abı bın ulan arabana bısey yok dıye bagardı herıf pısss ben de bı ozur dıledım adamdan e ayıp o kadar degdırdık tampona .. ıllk basta baktım bende bısey yoktu ama dun kasısten gecerken bı tak sesı duydum meger o carpmayla on grenaj kasılmıs kasısten gecerken ıkı vıdasının tırnakları kırılmıs oyle de ıdare edıyo ama seklı bozuldu servıse goturdum ellerınde varmıs parca hemen degıstırceklerdı benım yanımda para yoktu haftaya kaldı 45 euroymus komple on grenaj bıraz pahalı sankı..
ıste boyle arkadaslar yenı alacaklara tavsıye edebılırım guzel motor vee en guzelı ne olursa olsun cın olsun japon ya da amerıkan olsun motosıklet coooook keyıflı bısey ıyı kı almısım
bı de bı sorum var sitemızın stıckerlerını nerden bulabılırız ...
ıste boyle arkadaslar yenı alacaklara tavsıye edebılırım guzel motor vee en guzelı ne olursa olsun cın olsun japon ya da amerıkan olsun motosıklet coooook keyıflı bısey ıyı kı almısım
bı de bı sorum var sitemızın stıckerlerını nerden bulabılırız ...