Motorum Ve Ben

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
arkadaşlar bugün biraz gezeyim dedim yoluzadıkça uzadı köylere kadar gittim güzel resimler çıktı sizlerle paylaşmak istedim ben ve gtr






 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iso daha önce hayırladıgımı sanıyorum ama tekrar hayırlı olsun.
sıfır almıştın değilmi.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yok kardeş sıfır değil ama 6 aylık bi makina hemşerim görüşürüz umaarım
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
26
iso kardes motorun cok güzel.allah kazasız belasız sürmek nasip etsin.kaca aldıgını merak ettim yanlız.bi cevap yazarsan sevinirim.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kardeş bana 6.75 e mal oldu bir aydır bende hiç bi sorun yaşamadım performansı fena değil görüntü zaten ortada bu paray 10 numara makina
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
yav gene aklımı çeleceksiniz ne güzel CBF 500 alacaktım bidaha mı düşünsem ne
güle güle kullan kazasız belasız
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
12
Dostum kazasiz belasiz kullan.Masallah cok guzel, hele bende bi kavusam da fazercikima sende hayirlarsin artik dimi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst