efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 3 Haz 2007 Konu Yazar #1 arkadaşlar bugün biraz gezeyim dedim yoluzadıkça uzadı köylere kadar gittim güzel resimler çıktı sizlerle paylaşmak istedim ben ve gtr
arkadaşlar bugün biraz gezeyim dedim yoluzadıkça uzadı köylere kadar gittim güzel resimler çıktı sizlerle paylaşmak istedim ben ve gtr
demirgursel Katılım 29 Ocak 2007 Mesajlar 4,992 3 Haz 2007 #2 iso daha önce hayırladıgımı sanıyorum ama tekrar hayırlı olsun. sıfır almıştın değilmi.
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 3 Haz 2007 Konu Yazar #3 yok kardeş sıfır değil ama 6 aylık bi makina hemşerim görüşürüz umaarım
efsane_35 Katılım 2 May 2007 Mesajlar 290 3 Haz 2007 #4 hayırlı olsun güle güle kullan allah kazadan beladan korusun
orbaykurd Katılım 22 Haz 2006 Mesajlar 26 3 Haz 2007 #5 iso kardes motorun cok güzel.allah kazasız belasız sürmek nasip etsin.kaca aldıgını merak ettim yanlız.bi cevap yazarsan sevinirim.
iso kardes motorun cok güzel.allah kazasız belasız sürmek nasip etsin.kaca aldıgını merak ettim yanlız.bi cevap yazarsan sevinirim.
demirgursel Katılım 29 Ocak 2007 Mesajlar 4,992 3 Haz 2007 #6 efendy_iso' Alıntı: yok kardeş sıfır değil ama 6 aylık bi makina hemşerim görüşürüz umaarım Genişletmek için tıkla ... tabiki görüşürüz.kendine iy bak.pm den mesaj atacagım
efendy_iso' Alıntı: yok kardeş sıfır değil ama 6 aylık bi makina hemşerim görüşürüz umaarım Genişletmek için tıkla ... tabiki görüşürüz.kendine iy bak.pm den mesaj atacagım
Barış Şuşut Süper Moderatör (BBRR) Katılım 12 Haz 2005 Mesajlar 8,442 3 Haz 2007 #7 hyocular artıyor...işallah yakında fiyatlara binmez global
ultraukala Katılım 7 Tem 2006 Mesajlar 2,052 4 Haz 2007 #8 Aman artmasın gözümü hyo gt250r veya naked'a dikmiş durumdayım
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 4 Haz 2007 Konu Yazar #9 kardeş bana 6.75 e mal oldu bir aydır bende hiç bi sorun yaşamadım performansı fena değil görüntü zaten ortada bu paray 10 numara makina
kardeş bana 6.75 e mal oldu bir aydır bende hiç bi sorun yaşamadım performansı fena değil görüntü zaten ortada bu paray 10 numara makina
mit-x Katılım 11 Mar 2007 Mesajlar 88 4 Haz 2007 #10 Hayırlı olsun kardeş, allah kaza bela vermesin...!
asm Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,665 4 Eyl 2007 #12 sevdalım' Alıntı: hiç yakışmamışsınız birbirinize tipin bozuyo Genişletmek için tıkla ... çok aradınız mı bu konuyu bunu demek için?!
sevdalım' Alıntı: hiç yakışmamışsınız birbirinize tipin bozuyo Genişletmek için tıkla ... çok aradınız mı bu konuyu bunu demek için?!
starblazer Katılım 13 Tem 2006 Mesajlar 457 4 Eyl 2007 #13 yav gene aklımı çeleceksiniz ne güzel CBF 500 alacaktım bidaha mı düşünsem ne güle güle kullan kazasız belasız
yav gene aklımı çeleceksiniz ne güzel CBF 500 alacaktım bidaha mı düşünsem ne güle güle kullan kazasız belasız
sevdalım Katılım 4 Eyl 2007 Mesajlar 1 4 Eyl 2007 #15 asm' Alıntı: çok aradınız mı bu konuyu bunu demek için?! Genişletmek için tıkla ... yok hiç aramadım kabak gibi görünüyo zaten seker
asm' Alıntı: çok aradınız mı bu konuyu bunu demek için?! Genişletmek için tıkla ... yok hiç aramadım kabak gibi görünüyo zaten seker
Carcharoth Katılım 30 Nis 2006 Mesajlar 1,051 4 Eyl 2007 #16 Maşallah maşallah. Nazarlık takdın dimi canavara. Güzel motor...
drugstar Katılım 26 Ağu 2007 Mesajlar 12 7 Eyl 2007 #17 Dostum kazasiz belasiz kullan.Masallah cok guzel, hele bende bi kavusam da fazercikima sende hayirlarsin artik dimi
Dostum kazasiz belasiz kullan.Masallah cok guzel, hele bende bi kavusam da fazercikima sende hayirlarsin artik dimi