- Katılım
- 1 Şub 2010
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar eğer yardımcı olursanız sevinirim bende cbf 150 var soğuk havalarda zor çalışıyor artı egzozdan bazen gazı bıraktığın zaman patlama geliyor ben bunların sebebinin statörden olduğunu düşünüyorum bilgisi olan arkadaşlar yardım ederseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler