motorum soğukta çok zor çalışıyor

Katılım
1 Şub 2010
Mesajlar
8
slm arkadaşlar eğer yardımcı olursanız sevinirim bende cbf 150 var soğuk havalarda zor çalışıyor artı egzozdan bazen gazı bıraktığın zaman patlama geliyor ben bunların sebebinin statörden olduğunu düşünüyorum bilgisi olan arkadaşlar yardım ederseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
statör benim bildiğim elektrik üretiyor,

benzerini bende yaşıyorum ama problem olarak bakmadım hiç.
jigleyi tam açıp gaz kolunu çok az çevirip marşa bastıgımda alıyor jigleyi yarım konumuna getirip 2 dakika çalıştırdıgımda herhangi bir sorun yok.

önemli olan;

akü dolulugu
buji kalitesi ve uyumu
karbüratör temizliği
jigle telinin yerinden çıkmamış olması
uygun karbüratör ayarı
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
direk servise gidip subap larının ayarlamasını isticeksin patlama zor çalışma düzelecek.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
egzos patlaması belki subap ayarlarından olabilir ama çalışma zorluğunun subap ayarıyla pek alakası yoktur.en iyisi iyi bir ustaya göstermek:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst