Motorum kuma saplandi çikmiyor yardim edin....

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ne güzel gidiyodum gün batımına doğru, sonra bir baktım deniz göründü? güneşi gördüm derken saplandım kaldım.
Çabaladım durdum, 2ye taktım 3 e taktım ama hiç yol katedemedim.
[YT]7mOix13ASHY[/YT]

Sonrasında motoru ters döndürüp bir iki fotoğraf çektik fakat hala sahildeyiz modosiklet.net yöneticilerine sesleniyorum sesimi duyan biri gelsin alsın bizi buradan tekirdağa 3km kala yol kenarında bi sahil plajındayık
bikepics-2347037-800.jpg

bikepics-2347045-800.jpg

bikepics-2347046-800.jpg

bikepics-2347048-800.jpg



Birde benim motorum bozuk nasıl yaptırabilirim?Sorunu şu ben giderken bi ara yoldaki sudan geçince vizör çamur oldu sonra hiç anlamadan böyle bi sürate çıkmışım halbuki 2sn ye kadar gaz açtım fakat 250cc inanılmaz güçlü.keşke 50cc ile başlayıp California bike scooldan bütün eğitimleri almadan geçmeseydim 250ye, çok pişmanım.
bikepics-2347049-800.jpg



Bu hikayedeki kişi ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür,gerçek kişi ve kurumlar ile ilgisi yoktur, lütfen evde denemeyiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kumdamı kaldınız hemen beni çağırın :D her pozisyondan itinayla motor çıkarılır saplananı çıkarmak bizim işimiz :D
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tekirdağda hertürlü apaçiliğimizi yaptık, bi meydanda donla koşmadığımız kaldı, oda bıraksalar bi tur atacaktım.Bir daha bizi Tekirdağ tabelasından öteye götürtmezler :thumright
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Tekirdağda hertürlü apaçiliğimizi yaptık, bi meydanda donla koşmadığımız kaldı, oda bıraksalar bi tur atacaktım.Bir daha bizi Tekirdağ tabelasından öteye götürtmezler :thumright
not=apaçilik yaptık fakat ekipmanlarımız vardı tekirdağda karşılaştığımız motorcular altlarında 1000rr 600f gibi aletler olmasına karşın sadece kafaya kaşkol takmakla yetinmişlerdi Tekirdağda özelikle ali(Felon) ekipman dersi verdi :D
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Tekirdağda hertürlü apaçiliğimizi yaptık, bi meydanda donla koşmadığımız kaldı, oda bıraksalar bi tur atacaktım.Bir daha bizi Tekirdağ tabelasından öteye götürtmezler :thumright

gecen haftada 15 -20 ss biz yaptık oo apaciliği... ee artık yaz güneş sahil kum :pl: vakti gelior :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

ekipman derken sen yanlış kişilere denk gelmişşn :mrgreen::bounce::flower::thumleft:

2p2ux.jpg
[/url][/IMG]
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
harikasınız. daha sezon açılmadı, ama siz gezmeleri tamamlıyorsunuz. kum , deniz demeden hemde. :) .
zincir vs. kumlanmamıştır inşallah.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@vlknsyrn alpinestars ın a sı yeter hocam, respect :cherry:

---------- Post added at 09:01 ---------- Previous post was at 07:29 ----------

Bu arada videodaki o emir kipleri yanlış anlaşılmasın aramızdaki bi espri o olay:queen::queen:
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
felon geçmiş olsun kardeşim :D benimde motor garip yaw marşa basınca calısıyor seninde öyle mi ?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
felon geçmiş olsun kardeşim :D benimde motor garip yaw marşa basınca calısıyor seninde öyle mi ?

aynı benımde marşa basınca çalışıyor :p
oho siz hala marş düğmesimi kullanıyosunuz.Benim elcikte parmak okuyuculu sensör var sağ elimi elciğin üzerine koyunca kontak açıp marşa kendi basıyor.Tek kötü yanı eldivenle süremiyorum
bu arada ertesi gün bizi kurtarmaya gelen itfaiye ekibine çok teşekkürlerimi iletiyorum
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
biz cross'çulara naziremi yaptınız şimdi :) altınızda bir cross olsa o sahilde yanlaya yanlaya tapa gaz gitmek kadar zevklisi olmazdı, imrendim cidden
185km/s kısmını hiç imrenmedim, çünkü amacım hiç hız yapmak olmadı. eğer amaç hız olsaydı değiştirdiğim 3motordan biri race olurdu.
ama uzun yol gitmek için herhangi bir tarza 250cc lik bir 2.makina alma düşüncem var. bu maxsi scooter'de olabilir race de olabilir, rece olursa alacağım makina kesinlikle hyosung'tur.
tekeriniz hep asfaltta olsun
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
biz cross'çulara naziremi yaptınız şimdi :) altınızda bir cross olsa o sahilde yanlaya yanlaya tapa gaz gitmek kadar zevklisi olmazdı, imrendim cidden
185km/s kısmını hiç imrenmedim, çünkü amacım hiç hız yapmak olmadı. eğer amaç hız olsaydı değiştirdiğim 3motordan biri race olurdu.
ama uzun yol gitmek için herhangi bir tarza 250cc lik bir 2.makina alma düşüncem var. bu maxsi scooter'de olabilir race de olabilir, rece olursa alacağım makina kesinlikle hyosung'tur.
tekeriniz hep asfaltta olsun
Yok bu başlığı daha önce açmıştım ama sizin başlığı görünce yanına yakışır dedim :) bırak yan vermeyi ileryemiyoruz bile :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst