Motorum Kasko Listesinde Yok

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Merhaba Arkadaşlar,
Bugün Motoruma Sigorta Yapmak İçin Bir Acentaya Gittim Ama Şöyle Bir Sorunla Karşılaştım

Motorumun Markası Jinding 150 T5 Ama Devletin Listesinde Jinding 150 T4 Modeli Var Noter Satışı Yapılırkende Aynı Sorunla Karşılaştım Ama Noterdeki Arkadaş Sorun Olmaz Dedi
Acaba Aynı Şekilde Yapsak Sigortada Bir Sorun Olurmu? Veya Bu Hatayı Düzeltmek İçin Ne Yapabilirim
Piyasada Olan Bir Marka Ve Model En Az 5 Tane Gördüm :)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
aracın degerı aynıysa sorun olmaz fıyat farkı varsa pert halınde alacagın tutar t4 dun pıyasa degerı kadar olur.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
3-5 Bişey Versinlerde Ne Verirse Versinler Nasılsa Vericekleri Paraya Yeni Bir Motor Alınır:)

taygun kafanı yorma bu kadar bu işlere ne o motorumu perte cıkaracaksın kötu seyler dusunuyorsun yıne sen :cherry:altı ustu 1 lıralık makına bunlar bosver sen buyuklerı parcalamaya bak:queen::queen:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
taygun kafanı yorma bu kadar bu işlere ne o motorumu perte cıkaracaksın kötu seyler dusunuyorsun yıne sen :cherry:altı ustu 1 lıralık makına bunlar bosver sen buyuklerı parcalamaya bak:queen::queen:

94' zzr alıcam ama aile baskısı yiyiorum :) İstanbulda Motorun Perte Çıkmaması Mümkünmü Adamlar Gördükleri Halde Üstüne Çıkıyolar :) Aslında Kasko Yaptırıp Refüje Çıkatmak Var Ama Kasko Değeri 1233 Tl 3 Tane Daha Alırım:)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
94' zzr alıcam ama aile baskısı yiyiorum :) İstanbulda Motorun Perte Çıkmaması Mümkünmü Adamlar Gördükleri Halde Üstüne Çıkıyolar :) Aslında Kasko Yaptırıp Refüje Çıkatmak Var Ama Kasko Değeri 1233 Tl 3 Tane Daha Alırım:)

tamam ıste gerek yok dıyorum.zzr falanda alma basına ış alırsın 94 model kımbılır neler gelmıstır onun basına scoterla devam napıcaksın alıp ucmayımı dusunuyorsun? cok kuvvetlıdır o zaptedemessın kardesım aman alma sakın:wiinkk:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
tamam ıste gerek yok dıyorum.zzr falanda alma basına ış alırsın 94 model kımbılır neler gelmıstır onun basına scoterla devam napıcaksın alıp ucmayımı dusunuyorsun? cok kuvvetlıdır o zaptedemessın kardesım aman alma sakın:wiinkk:

Ne Sorun Çıkartıcak Altı Üstü 1 Gün Binerim Ben Ona Ondan Sonra 4 Kollu Yardımıyla Geri Gelirim:)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Ne Sorun Çıkartıcak Altı Üstü 1 Gün Binerim Ben Ona Ondan Sonra 4 Kollu Yardımıyla Geri Gelirim:)

allah korusun,alacaksan al bi250lık hyo bak keyfıne.tıngır mıngır gıdersın,istedınmı duzde arasa sıra gıdıklarsın hıc bulasma 15 yasında motorun bakımlarıylamı ugrasacaksın parcaları zor buluırsun tuzluya mal olur sana sakın alma kendıne en buyuk kotulugu edersın tayguncum:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bende yaşamıştım bu meseleyi. asya'nın başka bi modelini yazıp geçtiler, "bişey olursa burdayız abi" demişlerdi.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Kasko Değil Orada Yanlışlık Oldu Listeye Acentede Kasko Listesi Diyorlardı Bende Öyle Yazdım
Motora Trafik Sigortası Yaptırıcaktım Kaskoya Gerek Yok :) Sigortaya Motor Parası İsteyenler Kaskoya Kimbilir Ne İster:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst