Motorum gelmiş, pazartesi alıyorum

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Herkese merhaba,

1 yıldan fazla bir süre motorsuz kaldıktan sonra pazartesi günü Kymco Activ 125 ile tekrar motorize oluyorum. Satıcı az önce aradı paylaşayım dedim.

Bugün gidip motoru görüp, kullanma klavuzunu isteyeceğim. İki gün klavuzla avunurum artık.

Selamlar
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
49
Hayırlı olsun allah kazasız kullanmayı nasip eder inşallah.

Desenize zaman geçmek bilmeyecek yine. Kullanma klavuzunu hatim edebilirsiniz.....:cat:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
eee ne diyelim...bir kişi daha hayallerine kavuşmanın mutluluğu içinde:flower:...bizede bu tablo karşısında sevinmek ve hayırlı olsun demek düşer...

hayırlı olsun arkadaşım kazasız,belasız,iyi ve mutlu günlerde kullanman dileğiyle...:rendeer: profilindeki "Motosikleti:Artık yok"yazısınıda değiştir:cherry:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Öncelikle hayırlı olsun, güle güle bin.
Neden bu modeli tercih ettin, seni nesi cezbetti, kaça maloldu?
Detay fotolarıyla beraber (göstergeler, frenler, zincir, egzoz vs.) detaylı bir rapor yazarsan sevinirim. Benim de ilgilendiğim bir motosiklet olduğu için cevabını bekliyorum. Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
hayırlı olsun ben hiç yaşamadım bu duyguyu ama şimdi düşünüyorum motorumu satsam yenisini alcam sürede ne yaparım diye 1 2 hafta motorsuz kalmak bile koyar adama
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun diyelim...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun motorun,resmini koyda maşallah diyelim.:)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
hayırlı olsun :) beklemek çok zordur bilirim katalogtan motor beyenmiştim 2005 te t1 ler ozaman hiç yok ilk getirenlerdeniz onun heycanı bir yandan motoru merak ediyorum acaba nasıl tam bir ay beklemiştim 1 ay boyunca kataloğa bakıp merakımı gidermeye çalışmıştım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst