Dün akşam karakola gittim.İfade verdiğim memur arkadaşta ordaydı.Açıkçası biraz çekinerek girdim odaya.Benim çalıntı motorumla alakalı bir gelişme var mı diye sordum.İçimden aha dedim şimdi kızılcakıyamet kopacak.Yurdum polisi biz sana haber veririz bişey olursa demedik mi ?,ne gelip bize soruyosun,yok kardeşim haber maber hadi işimiz var şeklinde cevap verecek bende zaten ciğerim yanıyor tersleyip vıdı vıdı yapacam birbirimize girecez.Neyseki hiç umduğum gibi olmadı.Gayet normal hatta arkadaşça yaklaşımda bulundular.Hem sistemden hemde klasörlerden bir araştırma yaptılar.Bir haber olmadığını söylediler.
Birazda akıl verdiler Uyuşturucu bağımlısı motosiklet ustalarını bul :silent:
sa..com a gir

r: gibilerinden.
Neyseki aramızda hissettiğim samimiliğe güvenerek biraz şakacı bir dille karşılık verdim.Ve karakolu terkettim.Motor hala yok ama ufakta olsa bir rahatlama hissettim ordan ayrılırken.Sizlede paylaşmak istedim.
Birde sormak istediğim 2 soru var

l:
1.Motorlu taşıtlar vergisi sisteminden direk düştümü motorum ? yoksa benim notere gidip birşeyler yapmam gerekiyor mu ?
2.Trafik sigortamı geri almak için 1 ay beklemem gerekiyormuş.Gerçekten öylemi ?
Saygılar Teşekkürler.