Motorum Çalındı (34 GGM 87 Hyosung gt250r)

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
umarım tez zamanda bulunur...çalanı yakalarsan affetme kardeş,komayı bir görsün bakalım uzakmı yakınmı!ne dallamalar var ya cepçileri geçtik koca koca şeyleri araklıyorlar yuh be :queen:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
11
Arkadaşlar teşekkürler ilginiz için;
olayın meydana geldiği yer dediğim gibi apartmanın önü. Saat 17:30 18:30 arası. Hava daha yeni kararmış ki muhtemelen bunu beklemişler ama sitenin içine girip öyle çok geç olmayan bir saatte, hatta hiç geç olmayan diyebilirim, ve yanlarında büyük bir bahçe makasıyla (yarı boyuma geliyor neredeyse) gelip motoru çalabilmeleri olayın dehşetini anlatır. Ve tahminim kamyonet pikap tarzı bir araçla geldiler motorumun kilidini bahçe makasıyla kestiler ve motoru araca yükleyip kaçtılar. Size tavsiyem hiçbir şekilde şu motosiklet kilitlerine güvenmeyin zaten bir çoğu çin malı olduğu için kolayca açılıyor yada kesiliyor, ki benimki çin malı filan değildi. Neyse kaçarlarken makası ve kilidi bırakmışlar, polis parmak izi filan aldı sonrada kriminale yolladılar. Tüm arkadaşlar için özellikle İstanbul da yaşayanlar, motorunuzu kapalı ve güvenlikli bir garaj ya da otoparkta tutmanız şart. Ben yandım sizler yanmayın diyeyim artık, çünkü bunlar gözü karartmış fena halde.
 
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
13
Geçmiş Olsun.
inşallah çok geç olmadan bulunur motorun.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
Arkadaşlar teşekkürler ilginiz için;
olayın meydana geldiği yer dediğim gibi apartmanın önü. Saat 17:30 18:30 arası. Hava daha yeni kararmış ki muhtemelen bunu beklemişler ama sitenin içine girip öyle çok geç olmayan bir saatte, hatta hiç geç olmayan diyebilirim, ve yanlarında büyük bir bahçe makasıyla (yarı boyuma geliyor neredeyse) gelip motoru çalabilmeleri olayın dehşetini anlatır. Ve tahminim kamyonet pikap tarzı bir araçla geldiler motorumun kilidini bahçe makasıyla kestiler ve motoru araca yükleyip kaçtılar. Size tavsiyem hiçbir şekilde şu motosiklet kilitlerine güvenmeyin zaten bir çoğu çin malı olduğu için kolayca açılıyor yada kesiliyor, ki benimki çin malı filan değildi. Neyse kaçarlarken makası ve kilidi bırakmışlar, polis parmak izi filan aldı sonrada kriminale yolladılar. Tüm arkadaşlar için özellikle İstanbul da yaşayanlar, motorunuzu kapalı ve güvenlikli bir garaj ya da otoparkta tutmanız şart. Ben yandım sizler yanmayın diyeyim artık, çünkü bunlar gözü karartmış fena halde.
Geçmiş olsun inşallah bulunur. Çelik kablolar yere temas ediyorsa bu hırsızlar o belirttiğin inşaat makasları ile kesebiliyorlar. O makasla yerden dayanak alarak kesiyor. Bu kesme işleminin önlenmesi için mutlaka motosikleti yüksek bir yerinden bağlayarak kablonun yere deymemesine özellikle dikkat edin sizin kilitin yere teması varmıydı acaba, benim tahminim kamyonetle gelmemişlerdir öyle olsaydı makası ve kilidide yanlarına alırlardı
 
Son düzenleme:

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
geçmiş olsun kardeşim inşaallah bulunur motorun... Allah bildiği gibi yapsın bunları ya ne denir ki başka :S
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
geçmiş olsun umarım bulunur gerçekten çok üzücü ve sinir bozucu bir durum ...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
11
Kilidin yerle teması yoktu ama yinede kesmişler. Birde herhangi bir araçla mı geldiler bilmiyorum tabi sonuçta ama erken bir saat olduğu için muhtemelen çevreden biri geçti ve ve ellerindekileri bıraktılar. Şimdi tabi bunlar detaylar, bir şekilde çalıyorlar motorları, mühim olan güvenlik tedbirlerini elden bırakmamak ve imkan varsa kasko filan yaptırmak tabi ben yaptırdım mı? hayır:) Neyse Plakayı tekrar hatırlatayım 34 GGM 87 şase noyu da yazıcam akşam nolur nolmaz
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Kilidin yerle teması yoktu ama yinede kesmişler. Birde herhangi bir araçla mı geldiler bilmiyorum tabi sonuçta ama erken bir saat olduğu için muhtemelen çevreden biri geçti ve ve ellerindekileri bıraktılar. Şimdi tabi bunlar detaylar, bir şekilde çalıyorlar motorları, mühim olan güvenlik tedbirlerini elden bırakmamak ve imkan varsa kasko filan yaptırmak tabi ben yaptırdım mı? hayır:) Neyse Plakayı tekrar hatırlatayım 34 GGM 87 şase noyu da yazıcam akşam nolur nolmaz

Geçmiş olsun:pale:

Ama kaskoda bi yere kadar bildiğim kadarıyla kasko çalınmalar için kapalı garaj kilitli kapı istiyo yani sokaktan çalınmalarda bi hak iddaa edilemiyo? yanlış olmasın ben böyle duymuştum:farao:

Neyse umarın tez zamanda bulunur:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Makas satan yerleri belirlese diyeceğim, Polis'in işine karışmayım,koca şehir birde.:silent:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
11
Sanırım 250 cc altı motorlar için istiyorlar onu ama şunuda belirtmek lazım sigorta şirketleri motorları kasko yapmamak için baya çaba sarfediyorlar tabi fayat olarakta baya yüksek meblağlar istiyorlar. Ama sonuçta iyi bir şey bence, motorum bulunursa yaptırıcam kesin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 ----------

Geçmiş olsun:pale:

Ama kaskoda bi yere kadar bildiğim kadarıyla kasko çalınmalar için kapalı garaj kilitli kapı istiyo yani sokaktan çalınmalarda bi hak iddaa edilemiyo? yanlış olmasın ben böyle duymuştum:farao:

Neyse umarın tez zamanda bulunur:cat:

Ya bildiğim kadarıyla 250 cc altı için istiyorlar o şartları. Ama tabi ülkemizde motosikletini kaskolatmak bi hayli zor, sigorta şirketleri pek yanaşmıyor bu olaya. Yapanlarda yüksek meblağlar istiyorlar ama bana göre şart. Yani motorum bulunursa kesinlikle yaptıracağım :pr:
 
Katılım
11 Tem 2009
Mesajlar
46
çok geçmiş olsun benimki gideli 3 ay geçti acısı yeni azalıyor.Allah kolaylık versin
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede bulurlar.

Geçen sene sanırım siteden bir arkadaşın daha gri hyosu çalınmıştı. Yeditepe üni. önünden hemde.
Sonra bulundu fakat bir kaç ay sonra tekrardan çalınmış.:pale:
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
79
dıyım sana o motoru gorursem suren yemınedıyorum bogazını keserım okadar dıyım serıhat a karsıyım karsıyız ama bazen bu olayları guzel mekkede mıllet cumaya gıderken dukkanı kıtlemeden gıdıyor neden calan olursa ellerını keseceklerını bılıyor bıraz boyle olmalıyız
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
geçmiş olsun diyelim, daha çönce başlık açmıştım ama pek ilgi görmedi, windows tabanlı cep telefonunu motora gizleyip bunu internetten kolayca izleyebiliyorsunuz hemde ücretsiz, bende bazen sokakta bırakıyorum, 2 yerden zincirli ve alarmlı disk kilidi var ama kilitlerin kesilebildiğini ve motoru kucaklayıp kamyonete atıp götürebildiklerini biliyoruz.. cep telefonu sistemini denedim, süper çalışıyor, gps olması gerekmiyor, baz istasyonlara göre de bulabiliyor, yani motoru gizleseler bile bulabiliyoruz, ilgilenen olursa detayları anlatabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst