Motorum Çalınamamış (çok şükür)

Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Abi geçmiş olsun sen bence bi an önce o kilidi kır motoru sok oraya. Ben olsam o Müteahh_İT in eşyalarını çoktan sokağa fırlatmıştım :queen:. Benim motordada çelik çekme halatı var pencere demirine bağlıyorum ön tekerden gerçi bahçe içi ama şimdi birazdaha tırstım valla. Acaba diyorum aranızın pek iyi olmadığı bi komşu falan kastenmi devirdi ? Müteahh_İT de yapmış olabilir :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Geçmiş olsun abi,en kötü vaka bu olsun insallah.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ahmet abi motosikletlere iyi bak başı boş bırakma bırak çalmayı artık motosikletlere tecavüz bile ediyorlar durum çok kötü sahip çık iki tekerlere onlar sana emanet namuslarını koru :queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
geçmiş olsun ahmet abi. scooterların alayı hırsızların gözdesi.çinli falan farketmeyi.
ama commuterde sanki cbf ve ybr daha en çok çalınanlar. malum rahat satılıyor.
salco yu çalsa, ömür billah satamaz, parçalayacam dese motor hariç işe yaramaz.
buda bi nimet aslında bizim motorlar için.
ben direksiyonu dahi kitlemiyorum ne yalan söyliyim.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
abicim çok geçmiş olsun.. hırsız şerefsizlik yapmış ama o an hırsla çalamayınca atese de verebilirdi. verilmiş sadakan varmış abicim

saygılar
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Oncelikle cok gecmis olsun. Ben saglam bir zincirle baglanmasinin ciddi anlamda caydiricilik saglayacagini dusunuyorum, hos onlari da isterlerse keserler ama cok ugrasmalari lazim.

Soyle bir video var.

[YT]VC3hFr8p2ck[/YT]

Yani hirsiza kilit ya da zincir dayanmaz, yarin bigun zincirin anahtarini kaybetsen sen de keserek o zinciri acmak zorunda kalacaksin ama burda amac zaten profesyonel olmayan hirsizlari bertaraf etmek, ya da profesyonel olanlara, bunla ugrasilmaz cok vakit kaybettirir dedirtip vazgecirmek. O yuzden cok kaliteli olmasa bile kalin ve saglam bir zincir ve iyi bir kilit bizi en azindan ufak hirsizlardan korur diye dusunuyorum.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Allaha şükür 1 depo benzinle kurtarmışın Ahmet .
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Geçmiş olsun.
Bu kesin bir işaret iyi bir önlem almanız gerekiyor.
Ben apartman girişine koyduğum halde arka tekerden halat kilitle bağlıyorum, öne de en azından bir asma kilit almak lazım.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abi geçmiş olsun sen bence bi an önce o kilidi kır motoru sok oraya. Ben olsam o Müteahh_İT in eşyalarını çoktan sokağa fırlatmıştım :queen:. Benim motordada çelik çekme halatı var pencere demirine bağlıyorum ön tekerden gerçi bahçe içi ama şimdi birazdaha tırstım valla. Acaba diyorum aranızın pek iyi olmadığı bi komşu falan kastenmi devirdi ? Müteahh_İT de yapmış olabilir :queen:

Sağolasın Okancım bu gün kilit operasyonunu gerçekleştiriyorum nasipse müteahhİT in eşyaları sokağa atmıcamda değiştirdiğim kilidin anahtarı bende olacak ve deponun kontrolu bana geçeceği için ipler benim elimde olacak yani :wiinkk: aramızın kötü olduğu bi komşumuz yok :sunny: (her ne kadar pek kimseyi tanımasakda) 7 düvelle barışığız çok şükür :) ama müteahhİT den bende şüphelenmedim değil açıkçası :pr: çünkü 30 dairelik siteden depo konusunda 29u kuzu bir tek ben sorun çıkarttım galiba :santa: AMA DURMAK YOK YOLA DEVAM :bounce: :p

Motosikletinin şasisinede dola halatı, daha garanti olsun. Gerçi götüren her halükarda götürüyor :)

[url]http://m1305.hizliresim.com/19/j/n3ng3.jpg[/url]

@egelim43 : Geçmişolsun abi :rendeer:

Teşekkür ederim ferdinand sağolasın :rendeer:

Geçmiş olsun abi,en kötü vaka bu olsun insallah.

Eyvallah Uğur kardeşim sağolasın :rendeer:

ahmet abi motosikletlere iyi bak başı boş bırakma bırak çalmayı artık motosikletlere tecavüz bile ediyorlar durum çok kötü sahip çık iki tekerlere onlar sana emanet namuslarını koru :queen:
Bizim buralarda en fazla çalarlar Ramazan tecavüz falan olmaz buralarda-bknkz "bizim buranın adetleri meşhurdur cinayetleri- :p

geçmiş olsun ahmet abi. scooterların alayı hırsızların gözdesi.çinli falan farketmeyi.
ama commuterde sanki cbf ve ybr daha en çok çalınanlar. malum rahat satılıyor.
salco yu çalsa, ömür billah satamaz, parçalayacam dese motor hariç işe yaramaz.
buda bi nimet aslında bizim motorlar için.
ben direksiyonu dahi kitlemiyorum ne yalan söyliyim.

Aman Tahsin kardeşim sen genede kilitle motorunu eğlencesine çalar gene çalar bu şerefsiz hırsız milleti :pr:

abicim çok geçmiş olsun.. hırsız şerefsizlik yapmış ama o an hırsla çalamayınca atese de verebilirdi. verilmiş sadakan varmış abicim

saygılar

Sağol Ramazan bencede verilmiş sadakamız varmış haklısın :sunny:

Oncelikle cok gecmis olsun. Ben saglam bir zincirle baglanmasinin ciddi anlamda caydiricilik saglayacagini dusunuyorum, hos onlari da isterlerse keserler ama cok ugrasmalari lazim.

Soyle bir video var.

[YT]VC3hFr8p2ck[/YT]

Yani hirsiza kilit ya da zincir dayanmaz, yarin bigun zincirin anahtarini kaybetsen sen de keserek o zinciri acmak zorunda kalacaksin ama burda amac zaten profesyonel olmayan hirsizlari bertaraf etmek, ya da profesyonel olanlara, bunla ugrasilmaz cok vakit kaybettirir dedirtip vazgecirmek. O yuzden cok kaliteli olmasa bile kalin ve saglam bir zincir ve iyi bir kilit bizi en azindan ufak hirsizlardan korur diye dusunuyorum.

Sağolasın :rendeer: dediğin gibi kilit dostadır der atalarımızda fakat zaman kaybettirmesi işin caydırıcı yönü zaten :sunny:


Sağolasın :rendeer:

bir yere bir yardimda bulun adres gondereyimmi?:)

Sağolasın valla geç kaldın kocaman bi paket hobby çikolata alıp dağıttım az evvel çocuklara :mrgreen:


Sağolasın :rendeer:

geçmiş olsun ahmet abi

Sağol Özcan aman sende dikkat et iyi kilitle motorunu :cat:

Geçmiş olsun Allaha şükür 1 depo benzinle kurtarmışın Ahmet .

Sağol abi :rendeer: çok şükür dediğin gibi olan 1 depo benzine oldu sadece

Gecmis olsun abi,
Sağolasın kardeşim :rendeer:

Geçmiş olsun helal parayla alınmış demek ki :)

Sağol :rendeer: demekki :cat:

Geçmiş olsun.
Bu kesin bir işaret iyi bir önlem almanız gerekiyor.
Ben apartman girişine koyduğum halde arka tekerden halat kilitle bağlıyorum, öne de en azından bir asma kilit almak lazım.

Sağol :rendeer: önlemin kralını alıyorum artık bu günden itibaren kocaman iki tane çelik kapının ardında depoda durcak motorlarım tabiki içerde bile kilitli olarak :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst