Motorum bulunmustur yardımlarınız için cok tesekkurler arkadaslar

Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
36
cuma günü siteden bi arkadasımızın telefonuyla motorun yerini tam tespit ettik kağıthanede dhkpc sokaklarında boş apartmanın altında bulundu motorda hic bişi yok direksyon kilidini kırarken kontağıda kırmıslar ama motoru calıstıramamıslar . motoru calınan arkadasların motoru insallah tez zamanda bulunur helal mal geri dönüyo abi umudunuzu kaybetmeyin
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
çok sevindim inşallah diğer çalınanlarda bulunur :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ilginç bir tespit :)

dhkpc diye mahalle mi varmış ya
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
geçmiş olsun azizim.
ben yine huysuzluğumu yapayım madem :)
"helal mal illa geri döner" demenin ne dini, ne ahlaki ne de hukuki bir dayanağı yoktur.
nereden uyduruyorsunuz bunları bilmiyorum.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Kardeş geçmiş olsunda geri gelmeyen mallar harammı diye sorarlar adama. :(
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
36
Abi konuları nerelere saptırıyosunuz yaw :) o anlamda demedim tabiki :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Lafa gel çay demle. Zeka seviyesi sıfırın altında.
Neyse konu sapmasın. Çok sevindim kardeşim, gözün aydın. Kaç gün sonra bulundu? Umarım diğer çalınan arkadaşlarımızında HELAL motorları bulunur
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
çok geçmiş olsun darısı tüm motoru çalınan arkadaşlarımızın başına.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben önce iyi dileklerimi sunayım motoru çalınan arkadaşa.

Ardından şaşıracaksın ama ben bile şaşırdım:silent: Seninle aynı fikirdeyim.Çok batıl bir bakış açısı.

geçmiş olsun azizim.
ben yine huysuzluğumu yapayım madem :)
"helal mal illa geri döner" demenin ne dini, ne ahlaki ne de hukuki bir dayanağı yoktur.
nereden uyduruyorsunuz bunları bilmiyorum.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
cuma günü siteden bi arkadasımızın telefonuyla motorun yerini tam tespit ettik kağıthanede dhkpc sokaklarında boş apartmanın altında bulundu motorda hic bişi yok direksyon kilidini kırarken kontağıda kırmıslar ama motoru calıstıramamıslar . motoru calınan arkadasların motoru insallah tez zamanda bulunur helal mal geri dönüyo abi umudunuzu kaybetmeyin

Bi takip sistemi taktır bence artık.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Her konuya bunu yazıyorsun . Yazdın herkes de okudu ama yeter gari . Anlayan anlamıştır.

işine bakarsan sevinirim, bi şakeyetin varsa orda tuş var. Sıkıldım forumdaki insanların ne yapacağımı söylemesinden.

Milletin yararına bişi söylüyorum, hepimizde bu sistem olsa hırsız da korkacak, işleri zorlaşacak.
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
38
allah analı babalı büyütsün :) HELALLLLLL miş demek (babam derdi bokla yapılan sidikle yıkılır diye) biraz batıll mı oldu ne?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst