O otoparklara da motorları nasıl taşıyosunuz görseniz içiniz acır. 2 kere 2008 yılı civarında görmüştüm kasımpaşa'daki otoparka çekiyolar bi tane kuryenin kaldırımda duran Honda CG125 motorunu araba çektikleri arka çatala koymuşlar depoyu da kamyonet kasasına boştan dayamışlar çocuk motoru yakaladı aldı ama depo çizilmiş ve ezilmişti. Bi tane 151RS tarzı scooter'ı da otoparka indirirlerken görmüştüm kasadan resmen aşağı attılar güm diye düştü arka çatala. Aynı motor gelirken de kasanın en önüne yaslanmıştı, ayak marşı demiri o sırada kamyonet üzerinde olan başka bi arabanın tamponuna sürtüyodu. O otoparkta var bi cinslik, çok küçük bir yer arabalar üstüste şubat ayında istanbula gittiğimde önünden geçerken de bi tane Golf'ü 2 arabanın arasına sıkıştırmaya çalışıyolardı arabalar birbirine kıç atıyodu.