Motorum Bağlandı

Katılım
21 May 2015
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar bugün sigortasızlıkdan motorum bağlandı ceza vs kestiler makbuzumu verip gönderdiler.

Motorumu yediemin otoparkında çıkartmam için ruhsat sahibiyle gidip motoru alabilirmiyim yoksa sigortayı yaptırmam mecburimidir?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Merhaba arkadaşlar bugün sigortasızlıkdan motorum bağlandı ceza vs kestiler makbuzumu verip gönderdiler.

Motorumu yediemin otoparkında çıkartmam için ruhsat sahibiyle gidip motoru alabilirmiyim yoksa sigortayı yaptırmam mecburimidir?
Sigorta yaptıracan tabi yaptırmadan motoru vermezler, cezası ne kadarmış bu arada ?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Oh ne güzel; sigorta yok , ruhsat sahibi başkası. Allah korusun birine bir şey olsa yandı gülüm keten helva diyeceksiniz. Dua et seni bağlamamışlar :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ruhsat sahibi başkası olmasında ne gibi kusur var benim motorumda başkası adına
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
o baskasi annen babansa sikinti yok... bu devirde kendi adina motoru yada araci baskasina vermek ruhsatli silahini baskasina vermekten pek bir farki yok...
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Yediemin otoparkı sefaköy'dede var. Ama sigorta şart.

Ayrıca cevirmeyemi aldılar nasıl yakalandın ?
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
4
Eminömü'nde çevirme yapıyorlardı ota b*ka ceza kesiyolar herkese. 1 tane motor bırakmadılar her geçeni çevirip en az 80 tl yazdılar. 2 saat içinde 32 tane motorluya ceza kestiler
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Eminömü'nde çevirme yapıyorlardı ota b*ka ceza kesiyolar herkese. 1 tane motor bırakmadılar her geçeni çevirip en az 80 tl yazdılar. 2 saat içinde 32 tane motorluya ceza kestiler

Demek devlete para lazım arkadaşlar. Hepimiz yardıma gitmeliyiz :mad:
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Beni cevirince yazmiyorlar. Aksine bilincli kullanici muamelesi yapip sohbet ediyorlar. Bence bu cezalar iyi ki var. İstisnalar kaideyo bozmaz.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
4
Evet Mexico haklısın ama çevirdiği adamlardan birinin herşeyi tamdı seyir halinde yola bakmakdan dolayı ceza kitlediler bu nedir?

Seyir halinde nereye bakılacakmış
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Devletimiz sağolsun gençler ayık olun bu ülke sayenizde ayakkabı kutularını pardon sayenizde borçlarını ödüyor.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ruhsat sahibi başkası olmasında ne gibi kusur var benim motorumda başkası adına

Başkasının üzerine kayıtlı olan motor sizin nasıl oluyor:silent:

Konu sahibi arkadaş ;
Sigortasızlıktan baglandıgını kendin söylemişsin zaten,
Ruhsat sahibiyle gitsen bile sigortayi yaptirmadigin ve Otopark ücretini ödemediğin surece motorunu cikartamazsin.
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Başkasının üzerine kayıtlı olan motor sizin nasıl oluyor:silent:

Konu sahibi arkadaş ;
Sigortasızlıktan baglandıgını kendin söylemişsin zaten,
Ruhsat sahibiyle gitsen bile sigortayi yaptirmadigin ve Otopark ücretini ödemediğin surece motorunu cikartamazsin.

Benim yaptığım gibi; parasını siz veriyorsunuz, sigorta düşük olsun, saçma sapan para vermeyelim diye babanın üzerine yaptırıyorsunuz. Motor sizin oluyor. :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim yaptığım gibi; parasını siz veriyorsunuz, sigorta düşük olsun, saçma sapan para vermeyelim diye babanın üzerine yaptırıyorsunuz. Motor sizin oluyor. :)

İşte o motor sizin olmuyor :)
Yani en azından resmi kurumlar bu şekilde degerlendirmiyor :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
O otoparklara da motorları nasıl taşıyosunuz görseniz içiniz acır. 2 kere 2008 yılı civarında görmüştüm kasımpaşa'daki otoparka çekiyolar bi tane kuryenin kaldırımda duran Honda CG125 motorunu araba çektikleri arka çatala koymuşlar depoyu da kamyonet kasasına boştan dayamışlar çocuk motoru yakaladı aldı ama depo çizilmiş ve ezilmişti. Bi tane 151RS tarzı scooter'ı da otoparka indirirlerken görmüştüm kasadan resmen aşağı attılar güm diye düştü arka çatala. Aynı motor gelirken de kasanın en önüne yaslanmıştı, ayak marşı demiri o sırada kamyonet üzerinde olan başka bi arabanın tamponuna sürtüyodu. O otoparkta var bi cinslik, çok küçük bir yer arabalar üstüste şubat ayında istanbula gittiğimde önünden geçerken de bi tane Golf'ü 2 arabanın arasına sıkıştırmaya çalışıyolardı arabalar birbirine kıç atıyodu.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
150
Eminömü'nde çevirme yapıyorlardı ota b*ka ceza kesiyolar herkese. 1 tane motor bırakmadılar her geçeni çevirip en az 80 tl yazdılar. 2 saat içinde 32 tane motorluya ceza kestiler

bende bugün eminönünden saat 4 gibi taksime giden istikamette gördüm uygulama vardı bayağı kalabalıktı. Bir hayabusa, bir cbf ve ben kırmızı ışıklardayken üçümüzü de durdurmadılar... Gerçi evrak tamdı ama app plakadan belki bana da yazacaklardı birşeyler demekki...
 
Katılım
3 Eki 2013
Mesajlar
24
Cancel dun ben de gectim uygulamadan bi sikinti olmadi polisler keyfe gore mi yaziyo cezalari sari tvs ve mondial goturuldu dun otoparka 2si de malum motrlardi motora kurallara uygun evrakli binmeyin sonra gelin burda aglayin yok öyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst